کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه عملیات نهضت آسفالت در شهر گچساران/ تحقق وعده زینل زاده به شهروندان

15 مرداد 1396 ساعت 8:59


شهردار گچساران در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان، تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است و وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مؤثر بر منظر شهری از نگاه هر رهگذر است و از طرف دیگر وضعیت نامطلوب و فرسوده آسفالت معابر و قدمت چندین ساله آن که تبدیل به معضل و دغدغه‌ای بزرگ برای شهروندان و شهرداری در طول سالیان گذشته شده بود، باعث شد اجرای نهضت آسفالت در خیابان ها، کوچه ها، معابر، محلات و مناطق گچساران به مهم‌ترین اولویت و رویکرد شهرداری در ماه‌های اخیر تبدیل شود.
اردلان زینل زاده افزود: تخصیص  قیر یارانه ای با پیگیری های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت از طریق وزارت راه و شهرسازی انجام شد.
زینل زاده با بیان اینکه  شن و ماسه مرغوب و همچنین  آسفالت در کارخانه شهرداری تولید می شود، خاطر نشان کرد: پخش آسفالت توسط اکیپ امانی شهرداری و پیمانکار انجام می شود.
شهردار گچساران با اشاره به اینکه  تا کنون برای روکش و بهسازی خیابان ها و معابر و محلات  ۳۵۰هزار متر مربع  آسفالت بکار رفته است، عنوان کرد: بزودی  فاز دوم نهضت آسفالت در شهرستان گچساران آغاز خواهد شد تا شهرداری در اقدامی کم سابقه و بر اساس طرح بزرگ نهضت آسفالت، خدمات شایسته‌ای را به شهر و شهروندان ارائه و  به وعده خود به شهروندان گرانقدر جامه عمل بپوشاند.
وی از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به ویژه برق، مخابرات، گاز و آب و فاضلاب شهری خواست پس از انجام آسفالت خیابان‌ها توسط شهرداری، از انجام حفاری خودداری نمایند چرا که هر گونه حفاری پس از آن علاوه بر دوباره‌کاری آسفالت و هدر دادن بیت‌المال، موجب تحمیل ضررهای فراوانی به این مجموعه و افت کیفی آسفالت می‌شود و نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.
شهردار گچساران در پایان ضمن تقدیرو تشکرازهمراهی‌های ارزنده اعضای محترم شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری، از شهروندان محترم به دلیل خلل ایجاد شده در عبور و مرور آنها به هنگام انجام آسفالت عذرخواهی نمود و از آنان خواست با سعه صدر با اکیپ آسفالت شهرداری همکاری لازم را بعمل آوردند.
 
گزارش: حبیب قلندری


کد مطلب: 264958

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/264958/ادامه-عملیات-نهضت-آسفالت-شهر-گچساران-تحقق-وعده-زینل-زاده-شهروندان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1