تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۶۰۸۳۹

اخطار استانداری در باره پل بشار یاسوج / این پل ایمن نیست / چه کسی مقصر اتفاق ناگوار احتمالی است

۷
۰
کبنا ؛مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سلامت پل ۴۸ ساله بشار به اتمام رسیده و نیازمند مقاوم‌سازی و تثبت پایه‌های پل هستیم.
به گزارش کبنا، نشست بررسی وضعیت پل اول بشار پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون فرماندار بویراحمد برگزار شد.
در این نشست سید حسین کاظمی به زمان بهره‌برداری از پل اول بشار اشاره کرد و گفت: پل اول بشار در سال ۴۸ یا ۴۹ به بهره‌برداری رسید و قطعا سلامت این پل قدیمی تمام شده و نیاز به تثبیت پایه‌های پل وجود دارد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تبیثت پایه‌های پل اول بشار تأکید کرد و افزود: سازه و ستون‌های این پل باید مقاوم‌سازی شوند.
وی تصریح کرد: در سنوات قبل این پروژه به شهرداری یاسوج واگذار شد و حتی سال گذشته مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان پول برای مقاوم‌سازی پایه‌های این پل تخصیص یافت اما متاسفانه مسؤولان شهرداری اقدامی برای جذب این پول نکردند و پول برگشت خورد که دفتر فنی علت برگشت این پول را پیگیری خواهد کرد.
این مسؤول ادامه داد: چون شهرداری برای مقاوم سازی پل اقدامی نکرد و در این زمینه سهل‌انگاری کرد این پروژه امسال به آب منطقه‌ای واگذار شد که به جهت اهمیت موضوع در همین نشست مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای ظرف ۲۰ روز آینده مناقصه را برگزار کند و چون پاییز زودرس در پیش است هر چه سریع‌تر اقدامات لازم بر روی این پل انجام شود.
کاظمی تصریح کرد: مقاوم‌سازی این پل اولویت همه مسؤولان استان خصوصا استاندار است لذا مسؤولان در زمینه تأمین اعتبار به ما کمک کنند تا به یاری خداوند عملیات مورد نظر انجام شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سنوات قبل شرکت آب منطقه‌ای در پایین دست پل اقداماتی انجام خواهد داد که اگر اقدامات این شرکت نبود خطر جدی و شدیدتری پل اول بشار را تهدید می‌کرد.
وی با بیان اینکه عبور ماشین‌های سنگین از این پل خطرناک است، اضافه کرد: در شورای ترافیک مصوب می‌کنیم که عبور تریلر و کامیون‌های با وزن زیاد بر روی این پل ممنوع و مسیرهای جایگزین پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
حالا که فهمیدم پل را سال ۴۸ساختن ازش اطمینان دارم لطفاً در فکر باز سازی پل جدید باشید مهندس جدید
حشام
Iran, Islamic Republic of
ها والا او پل خطری نیاره اما پلل جدید...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقن از محدود مدیران سالمی هستند که واقعن بیکیر هستن و خیلی از حرفهاش هم درست است اقای کاظمی خدا نکهدارت باشه
شکوهی
Iran, Islamic Republic of
ضمن سلام وخداقوت محضرسیدعزیزوبزرگوارمهندس کاظمی انشالله موفق وموید باشید
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این سایت چیزهاییرا که ما مینویسیم پخش نمیکند؟مجبورم خلاصه بنویسم.آخه شما چطور روتون میشه حالا که به احتمال زیاد رو به زوالیت از خرابی پل خبر دهید؟ این چند سال که بر میز ریاست تکیه زده بودید چه میکردید؟اینی که شما در باره پل خبر میدهید را همه این جماعت میدانند و میدانستند.شما خودتونو به بی خبری زده بودید.واقعا بیایید وبرای نیم ساعت در یک اتاق تاریک خودتان را تنها قضاوت کنید ببینید از وجدان خود شرمنده نیستید؟خدا به دادتان برسد.حیف حیف حیف/
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب مهندس کاظمی خدا قوت تمام نظراتتون کارشناسی شده است ولی حیف کو گوش شنوا باز هم شما که جسارت خیلی حرفها را دارید
مملی
Iran, Islamic Republic of
از وقتی شنیدیم گفتن این پل خطرناکه ولی کو گوش شنوا؟ مقصر اصلی کیه؟ فقط پاس میدید اون یکی.. خوب یکی،دست بکار بشه دیگه... منکه میدونم من شانس ندارم یبار میام رد بشم میریزه پایین بعد من میشم مقصر
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1