تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۶۰۷۷۶

از قطعی برق اداره مسکن کهگیلویه تا انتقاد تند معاون وزیر از رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد/

طرح پیشگیری از انتقال ایدز زنان باردار در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
مدیر مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت که برنامه پیشگیری از انتقال اچ. آی. وی زنان باردار به کودکان طبق برنامه زمانبندی تا پایان سالجاری در تمام مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
ظفر پریسای در کارگاه پیشگیری از انتقال اچ. آی. وی از مادر به کودک اظهار داشت که این برنامه در سه بیمارستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و همچنین پایگاه‌های جامع سلامت حاشیه شهر یاسوج اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: پیشگیری از انتقال اچ. آی. وی از مادر به کودک در زنان باردار از سال ۹۳ در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی به صورت آزمایشی برگزار شد.
پریسای افزود: پیشگیری از انتقال اچ. آی. وی از مادر به کودک به عنوان یک راهبرد ملی اجرا خواهد شد.
وی اظهار کرد: این برنامه با مشارکت ۲۳ وزارت خانه، سازمان و نهاد با هدف نهایی کاهش موارد جدید ابتلا به اچ آی وی و کاهش ۲۰ درصد موارد مرگ این بیماری تدوین شده است.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: هدف از برگزاری این کارگاه ادغام برنامه پیشگیری از انتقال اچ آی وی از مادر به کودک و برنامه استراتژیک چهار ساله ایدز در استان است.
ابراهیم نعیمی بدون اشاره به آمار تصریح کرد که آگاه نبودن افراد جامعه از راه‌های انتقال بیماری، سبب افزایش تعداد مبتلایان شده است.
وی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور پیشگیری از انتقال اچ. آی. وی از مادر به کودک در استان را یک اولویت مهم دانست.
نعیمی اضافه کرد: مبتلایان به سل، مادران باردار، بیماری‌های آمیزشی، نوزادان و کودکان در معرض اچ‌ آی وی و مبتلایان به بیماری‌های هپاتیت ویروسی از اولویت‌های انجام تست‌های تشخیصی ایدز هستند.
نعیمی گفت که مصرف کنندگان تزریقی مواد، کودکان خیابانی، بی خانمان‌ها و شرکای جنسی تزریقی مواد مخدر از گروه‌های پر خطر به حساب می‌آیند.
 
قطع برق اداره بنیاد مسکن کهگیلویه به دلیل بدهی
برق اداره بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه به دلیل بدهی از سوی اداره برق شهرستان قطع شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه بدهی برق مصرفی این اداره را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اداره بنیاد مسکن روزانه بیش از ۲۰۰ نفر مراجعه کننده از مناطق مختلف این شهرستان دارد که لازم است در همان روز مشکلات ارباب رجوع بررسی و پاسخ داده شوند.
وی اظهارداشت: متاسفانه امروز صبح به برق این اداره توسط اداره برق قطع شده قادر به پاسخگویی مراجعه کنندگان نبودیم.
آقای متقی پور با بیان اینکه یک بار مامور اداره برق برای پرداخت بدهی مصرف برق به ما مراجعه کرد، افزود: به اداره برق اعلام کردیم که یک ماه طول می کشد تا اسناد را بفرستیم و پس از دریافت بتوانیم هزینه برق مصرفی را پرداخت کنیم اما متاسفانه مجدد مامور خود را فرستادن و برق اداره را به دلیل بدهی یک میلیون و پانصد هزار تومان قطع کرد.
رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه هم گفت: با توجه به اینکه چندین با به ادارت بدهکار شهرستان به خصوص اداره بنیاد مسکن اخطار دادیم که به پرداخت بدهی برق مصرفی خود اقدام کنند همچنین به آنها مهلت نیز داده شد اما در مهلت داده شده به بدهی خود را پرداخت نکردند.
خسرو پرویزی افزود: در صورتی که این اداره به لحاظ پرداخت بدهی مشکل دارد می تواند با مراجعه به این مدیریت مهلت بگیرند و یا برای تقسیط بدهی برق مصرفی اقدام کنند.
 
انتقاد تند معاون وزیر صنایع از رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد/آقایان تشریف نداشتند/دلیلی برای جدایی صنعت و دانشگاه در استان
معاون وزیر صنایع از رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.
برات قبادیان معاون پژوهشی وزیر صنایع و معادن امروز مهمان استان کهگیلویه و بویراحمد بود و در چند برنامه که مربوط به صنعت و پژوهش بود شرکت کرد.
این معاون وزیر در نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان و بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حضور روسا و مسوولان دانشگاهی این استان در این برنامه اظهار کرد: انتظار می‌رفت روسا و مسوولان دانشگاهی این استان در این نشست حضور پیدا کنند.
وی با بیان اینکه هیچ کشوری بدون عبور از آموزش، پژوهش و دانشگاه مسیر پیشرفت و توسعه را طی نکرده، گفت: وزارت صنعت و معدن و وزارت علوم چندین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که این تفاهم نامه‌ها باید در این جلسات اجرایی شود اما وقتی مسوولان دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست حضور پیدا نمی‌کنند چه انتظاری از دانشجویان است.
قبادیان که از این حرکت و عدم حضور نگران و ناراحت به نظر می‌رسید به وزارت علوم نیز تلنگری زد و گفت: هر کسی که در دولت دوازدهم به عنوان وزیر علوم انتخاب می‌شود باید نگاهش را به مقوله صنعت و دانشگاه عوض کند و در انتخاب مدیران و روسای دانشگاه نیز دقت کند.
استان کهگیلویه و بویراحمد استانی است که در بخش‌های مختلف محرومیت‌های زیادی دارد و این محرومیت‌ها موجب بروز بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری شده که استان در کشور در زمینه بیکاری روی سکو قرار دارد و اگر اول نباشد در رتبه دوم و یا سوم است.
همچنین در استان تاکنون در عمل اتحاد و شراکتی از دانشگاه و صنعت دیده نشده و به نوعی دانشگاه با صنعت و همچنین صاحبان صنایع با دانشگاه غریبه‌اند.
در واقع به دلیل جدایی این دو جریان از یکدیگر مشکلات اقتصادی فراوانی در استان داریم و صنعت استان به واسطه غیر علمی بودن عقب ماندگی‌های زیادی دارد.
اما باید از مسوولان و مدیران دانشگاه‌های استان پرسید که امروز کجا بودند و چرا برای همکاری و هماهنگی میان دانشگاه و صنعت در چنین نشست‌ها و جلسات مهمی که از سویی معاون وزیر حضور دارد غایب هستند.!؟
 
وجود افزون بر یک میلیون راس دام در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد/تولید ۶۰ درصد از گوشت مورد نیاز بازار توسط عشایر
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزون بر یک میلیون راس دام در مناطق عشایری استان وجود دارد، گفت: ۶۰ درصد گوشت مورد نیاز توسط جامعه عشایری تامین و به بازار عرضه می‌شود.
مجید علی‌پور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت عشایری کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ درصد جمعیت کل استان را تشکیل می‌دهد.
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: این میزان (۱۲ درصد جمعیت استان)، ۱۲ هزار خانوار عشایری در قالب افزون بر ۷۰ هزار نفر را شامل می‌شود.
وی با اشاره به نقش موثر عشایر در تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: عشایر می‌تواند در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نقش موثری ایفا کرده و این شعار را به صورت عملی اجرا کند.
این مسوول به وجود انواع مشکلات از جمله کمبود آب در مناطق عشایری اشاره کرد و گفت: کمبود آب از موارد و مشکلات مهم مردم این مناطق است که باید به صورتی ویژه مورد توجه مسوولان قرار گرفته و حل شود.
علی‌پور در ادامه با بیان اینکه افزون بر یک میلیون راس دام سبک و سنگین در مناطق عشایری استان وجود دارد، تصریح کرد: ۶۰ درصد از گوشت مورد نیاز علاوه بر تولید محصولاتی مانند شیر، ماست، دوغ، سرشیر، کره، قره قروت و کشک توسط مردم این مناطق تامین و به بازار عرضه می‌شود.
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق عشایری، اجرای طرح افزایش زنجیره تولید گوشت قرمز، دوقلو و چندقلو زایی را از اقدامات مهم انجام شده عنوان کرد.
وی اجرای فاز نخست این طرح را موفقیت‌آمیز بیان کرد و یادآور شد: باروری دام گوسفند و بز با اجرای این طرح افزایش چشمگیری داشته و در حال حال تعداد زیادی از مردم متقاضی اجرای این طرح شده‌اند.
این مسوول بر توجه و استفاده از ظرفیت عشایر در توسعه تولید و ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: اگر چنین ظرفیت‌هایی به درستی مورد توجه قرار گرفته و از آنها استفاده بهینه شود می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز موثر باشد.
علی‌پور دامداری و دامپروری را از موارد مهم و موثر در عملی شدن شعار اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: باید با توجه و تلاش همه‌جانبه مسوولان زمینه رفع مشکلات و ماندگاری عشایر در مناطق عشایری را فراهم کرده تا در راستای ارتقای اقتصاد گامی موثر برداشته شود.
 
عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به لحاظ صنعتی/تلاش مضاعف وزارت صنعت در ۴ سال آینده
معاون پژوهشی وزیر صنعت و معدن از عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به لحاظ صنعتی خبر داد.
برات قبادیان پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه بخش اعظمی از اشتغال کشور در حوزه صنایع است، گفت: وزارت صنایع و معادن زیربنای توسعه هر کشوری است.
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه چهار سال اول دولت دکتر روحانی علیرغم تحریم‌ها اقدامات اساسی در بخش صنعت و معدن صورت گرفت، افزود: این وزارتخانه در چهار سال آینده وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد.
وی خواستار همدلی و هماهنگی همه دستگاه‌های دلسوز نظام و انقلاب برای پیشرفت و ترقی کشور شد و گفت: حوزه زاگرس حوزه تاریخی بزرگی است و بخش عمده‌ای از ثروت کشور شامل نفت و گاز و منابع طبیعی و آب در این حوزه واقع شده است.
این مسوول تصریح کرد: استان‌های زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد از عقب ماندگی صنعتی برخوردار هستند و آنگونه که استان اصفهان از این لحاظ پیشرفت کرده این دو استان پیشرفت نداشته‌اند که باید نهایت تلاشمان برای توسعه این استان‌ها شود.
قبادی خاطرنشان کرد: وزارت صنعت و معدن در چهار سال دوم تلاش مضاعفی برای توسعه بخش صنایع و معادن و تجارت انجام خواهد داد و این آمادگی را برای توسعه این بخش دارد.
 
فقر «عمل» در کهگیلویه و بویراحمد/برای رفع مشکلات استان این طیف و آن طیف نکنیم/حق استان را از مرکز بگیرید
امام جمعه یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ منابع ثروتمند اما به لحاظ عمل فقیر است .
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در دیدار با معاون تحقیقات و پژوهش وزارت صنعت و معدن اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ منابع ثروتمند اما به لحاظ عمل فقیر است و می‌طلبد فرزندان این استان کمر همت ببندند و تلاش کنند.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در سال اخیر به جایگاه‌های خوبی در سطح کشور دست یافته‌اند گفت: می‌طلبد فرزندان این منطقه حق خود را در سطح کشور بگیرند.
وی تصریح کرد: محرومیت مناطقی مانند کهگیلویه و بویراحمد به حدی است که هر چقدر جمهوری اسلامی به این استان کمک می‌کند خلاها و محرومیت‌ها پر نشده است.
آیت‌الله حسینی تصریح کرد: برای رفع مشکلات استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد باید محکم بایستیم و این استان و آن استان و این طیف و آن طیف نکنیم، تبعیض قائل نشویم و تنها به فکر پیشرفت مملکت و استانمان باشیم.
 
تلاش وزارت صنایع ومعادن برای ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه/لزوم همکاری دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت بخش صنعت کشور
معاون آموزش و پژوهش وزارت صنایع و معادن گفت: وزارت صنعت و معدن با امضای چند تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها در حال از بین بردن دیوار بی‌اعتمادی بین صنعت و تجارت و دانشگاه است
برات قبادیان در نشست تجلیل از صنعتگران برتر استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات که در نتیجه تحریم‌ها به وجود آمده بود اشاره کرد و گفت: برجام سایه سنگین تحریم‌ها را از کشور برداشت.
معاون آموزش و پژوهش وزارت صنایع و معادن بیان کرد: دولت یازدهم در مدت چهار سال خود علی‌رغم همه مشکلات فعالیت‌های خوبی انجام داد و امروزه زمینه و شرایط برای مستقر شدن دولت دوازدهم فراهم است که با تلاش مضاعف مشکلات و معضلات رکود تولید و مباحث بیکاری را حل و فصل خواهد کرد و اگر بخش خصوصی و دولت به خوبی در کنار هم باشند چهار سال دوم عمر دولت اقدامات شایسته‌ای انجام و پیشرفت‌هایی حاصل می‌شود.
وی با اشاره به تدوین برنامه راهبردی در سال ۸۰ گفت: باید بپذیریم که حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کار اشتباهی بود چرا که مغز متفکر هر کشوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آن کشور است و وقتی منحل شد از برنامه‌ریزی خبری نبود.
این مسؤول کشوری بر لزوم استفاده از روش‌های نوین علمی در بخش صنعتی تأکید کرد و یادآور شد: در دنیای پیچیده امروز نمی‌شود به صورت سنتی و بدون مطالعه عمل کرد و حتی بدون برنامه نمی‌شود به جلو پیش رفت.
قبادیان در بخش دیگری از سخنان خود به عدم ارتباط میان صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وزارت صنعت و معدن با امضای چند تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها در حال از بین بردن دیوار بی‌اعتمادی بین صنعت و تجارت و دانشگاه است و باید بپذیریم که استفاده از تجارب دانشگاهی در این حوزه مفید و موثر است.
معاون آموزش و تحقیقات وزارت صنایع و معادن با اشاره به اینکه عده‌ای از دولت انتظار ایجاد اشتغال دارند، افزود: وظیفه دولت ایجاد حاکمیت، تسهیل‌گری و سهولت‌سازی انجام کسب و کار است، ضمن اینکه دولت دوازدهم برنامه‌های شاخصی دارد که احکام و برنامه‌های ششم توسعه بیانگر همین امر است.
وی با اشاره به تلاش برای رفع فاصله میان صنعت و دانشگاه گفت: برنامه‌هایی برای ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه وجود دارد که با ارائه این برنامه‌ها دیوار بی‌اعتمادی میان صنعت و دانشگاه از بین خواهد رفت که عدم ارتباط میان صنعت و دانشگاه در مواردی به اساتید و صنعتگران برمی‌گردد.
 
دانشگاه‌ها با بودجه دولت تنبل شده‌اند/وزیر علوم آینده نگاهش را به بخش صنعت عوض کند
معاون پژوهشی وزیر صنایع و معادن گفت: وزیر علوم آینده نگاهش را به بخش صنعت عوض کند.
برات قبادیان در نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان و بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حضور روسا و مسوولان دانشگاهی این استان در این برنامه اظهار کرد: انتظار می‌رفت روسا و مسوولان دانشگاهی این استان در این نشست حضور پیدا کنند.
معاون آموزش و پژوهش وزارت صنعت و معدن با بیان اینکه همه از مشکلات بخش صنعت اگاه هستیم، افزود: سند راهبردی صنعت و معدن تهیه و تدوین نشده، برخی برنامه‌ها در استان‌ها نادیده گرفته می‌شود و‌ سند آمایش تدوین نشده و کمیته عارضه‌یابی و آسیب‌شناسی جدی در این زمینه وجود ندارد و همه این موارد مشکلات بخش صنعت است.
وی با بیان اینکه هیچ کشوری بدون عبور از آموزش، پژوهش و دانشگاه مسیر پیشرفت و توسعه را طی نکرده، گفت: وزارت صنعت و معدن و وزارت علوم چندین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که این تفاهم نامه‌ها باید در این جلسات اجرایی شود اما وقتی مسوولان دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست حضور پیدا نمی‌کنند چه انتظاری از دانشجویان است.
این مسوول با بیان اینکه دانشگاه های ما چقدر به سمت صنایع می‌روند، افزود: دانشگاه‌ها با بودجه دولت تنبل شدند و باید این را بدانند که دولت پول مفت و زور ندارد به دانشگاه‌ها بدهد.
قبادیان با بیان اینکه دانشگاه‌ها به سمت درآمدزایی بروند، گفت: دانشگاه‌های غیر دولتی در آینده از دانشگاه‌های دولتی بیشتر رشد می‌کنند چرا متناسب با نیاز جامعه به مقوله آموزش می‌پردازند‌.
معاون آموزش و پژوهش وزارت صنایع افزود: دولت بر اساس سرانه دانشجو به دانشگاه‌ها پول و بودجه می‌دهد اما با توجه به کاهش سرانه دانشجو بودجه دولت‌ها کاهش داده می‌شود.
وی بر پیوند دانش و صنعت تاکید کرد و افزود: وضعیت کنونی قابل تحمل نیست و باید دگرگون شود.
این مسوول عنوان کرد: هر کسی که در دولت دوازدهم به عنوان وزیر علوم انتخاب می‌شود باید نگاهش را به مقوله صنعت و دانشگاه عوض کند و در انتخاب مدیران و روسای دانشگاه نیز دقت کند.
وی تصریح کرد: وزیر صنعت دولت آینده هم باید مشکلات بخش صنعت را از طریق علم و دانش حل و فصل کند.
قبادیان در ادامه سخنان خود خواستار فعالتر شدن و تقویت دفتر آموزش و پژوهش و فناوری شد و تصریح کرد: سامانه کارآموزی دولت افتتاح و اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد‌
 
۱۴۰۰ نفر در دولت یازدهم جذب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شدند
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت که یک هزار و ۴۰۰ نفر در این استان از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون جذب آموزش و پرورش استان شده اند.
هادی زارع پور در دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶ آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سال ۱۳۹۳ تعداد ۵۳ نفر و سال ۱۳۹۵ نیز ۷۴ نفر از طریق آزمون جذب آموزش و پرورش این استان شدند.
وی افزود که ۱۳۹ نفر نیز در سال جاری سهمیه جذب نیروی انسانی به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد داده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس قانون معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش از ۲ طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون استخدامی جذب می‌شوند.
زارع پور عنوان کرد که بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است و معلمان نیز در تربیت این سرمایه نقش تأثیرگذاری دارند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که تربیت دانش آموزانی خلاق، پرسشگر، متعهد، متخصص و توانمند برای ایفای نقش در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور در آینده جزء رسالت‌های مهم معلمان است.
نوروز هاشمی اظهار داشت: این دوره مهارت آموزی برای ۸۸ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی به مدت ۴۵ روز در دانشگاه فرهنگیان استان واقع در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی افزود که در مرحله نخست این دوره افراد پذیرفته شده با مهارت‌های حرفه معلمی و فنون تدریس آشنا خواهند شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک یک هزار و ۶۰۰ دانشجوی پسر و دختر در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
نوروزی عنوان کرد که این تعداد دانشجو در ۲ بخش کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در ۶ رشته در حال تحصیل هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً یک درصد گوشت استان را تامین نمیکنن بهترین گوشت و بره های این استان در اصفهان ذبح میشن و ما گاو و بزغاله های پیر و کهنسال دیگر استانهای همجوار را ذبح و مصرف میکنیم
Iran, Islamic Republic of
معاون وزیری که ..د برای حضور در جلسات نه تنها روسای دانشگاه ها بلکه بقیه باید رسما دعوت میشدند باید .. کم کند فکر میکنه چون از تهران اومده بقیه براش باید صف بکشن روسای دانشگاه ها از ..پس ایشون بره یه فکری به حال ایران خودرو و سایپا کنه بعد بیاد اینl... ادب مرد به ز دولت اوست
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
1