کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در راه‌اندازی واحدهای تولیدی دارد/ سهولت در کسب‌وکار از اولویت‌های دولت است

25 تير 1396 ساعت 15:02


معاون پژوهش، آموزش وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از اولویت‌های دولت سهولت در انجام کسب‌وکار است؛ و برنامه ششم هم به این موضوع اشاره‌کرده است، لذا در اداره امور باید برنامه داشته باشیم.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، برات قبادیان در همایش روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: کارهای بزرگی در حوزه صنعت و معدن ایران انجام‌شده است، و اشتباهاتی هم وجود دارد.
قبادیان افزود: دکتر روحانی دولت را در وضعیتی تحویل گرفت؛ که کشور ایران با دنیا ارتباط مستقیم نداشت، به‌ جرأت می‌توان گفت که این دولت با توافق برجام خطر سایه شوم جنگ را از کشور برداشت؛ عملکرد بزرگ دولت تدبیر و امید برجام بود.
قبادیان افزود: دنیای پیچیده امروز باید با برنامه، مطالعه و تخصص اداره کرد، دولت روحانی از بزرگان و متخصصین باتجربه استفاده کرد. از اشتباهات گذشته برای موفقیت آینده درس بگیریم، صنعت، معدن و تجارت باید از دانشگاه و دانشگاهیان استفاده کند.
وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای در حوزه معاونت با دانشگاه‌ها بسته‌شده است، امیدوارم این دیوار بی‌اعتمادی بین صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه برداشته شود؛ قبول کنیم که علم مفید است.
معاون پژوهش، آموزش وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: به توانمندی دانشگاهیان چقدر اعتماد کردیم؛ تنها دولت مقصر نیست ما همه مقصر هستیم؛ در کشور چین مگر دولت به مردم پول تزریق کرد.
قبادیان گفت: امیدوارم سال بعد در سفرم به استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد تعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت با دانشگاهیان باشم؛ برای پیشرفت و توسعه باید دانشگاه را کنار خود داشته باشیم، و اطمینان می‌دهم که ضرر نخواهیم کرد.
معاون پژوهش، آموزش وزارت صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در راه‌اندازی واحدهای مختلف تولیدی دارد، گفت: یکی از اولویت‌های دولت سهولت در انجام کسب‌وکار است؛ و برنامه ششم هم به این موضوع اشاره‌کرده است، لذا در اداره امور باید برنامه داشته باشیم.


کد مطلب: 260722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260722/کهگیلویه-بویراحمد-ظرفیت-بالایی-راه-اندازی-واحدهای-تولیدی-سهولت-کسب-وکار-اولویت-های-دولت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1