کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نتیجه دیدار «خادمی» با معاون اول رئیس جمهور چه بود؟

25 تير 1396 ساعت 14:09


سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکاری‌های مناسب برای توسعه این استان دیدار کرد.
به گزارش کبنا، خادمی در این دیدار با ابتدا به تشریح پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی، آب و انرژی استان پرداخت و کهگیلویه و بویراحمد را مستعد سرمایه گذاری برشمرد.
سید موسی خادمی همچنین گزارشی از مشکلات و برخی کمبودهای استان در حوزه‌های مختلف ارایه داد و در ادامه به انتظارات مردم استان از دولت اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت تدبیر و امید که همواره توجه به مناطق کمترتوسعه یافته و سرمایه گذاری در استانهایی که در برخی زیرساخت‌ها با مشکلاتی روبرو هستند، استان کهگیلویه و بویراحمد را در اولویت خدمت رسانی قرار دهد.
وی از دستور ویژه معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه‌ها برای حل مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌ها و بخشهای مختلف خبر داد و گفت: در این دیدارهمچنین جناب آقای جهانگیری بر قول خود در سفر قبلی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر پیگیری و همکاری مستقیم برای حل مشکلات این استان تاکید نمود.
خادمی به نظر مساعد معاون اول رییس جمهور برای کمک به استان و تاکید وی بر حل مشکلات استان اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد پیشنهادات و راهکارهای استان تا پایان شهریور ماه امسال تدوین و تقدیم وی شود.


کد مطلب: 260683

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260683/نتیجه-دیدار-خادمی-معاون-اول-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1