تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۶۰۴۲۱

زارعی: به خودمان بیایم/ ایجاد فضای ملتهب دردی را دوا نمی‌کند / کهگیلویه و بویراحمد را یکپارچه می‌بینم / از کوچکترین کار در دیشموک شاد می‌شوم / مسائل سیاسی برایم مهم نیست / اقدام کوچک دیگران بمب خبری می‌شود

۹
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: مسایل سیاسی برای من مهم نیست، هیچ کاره هم نباشم مهم نیست باز افتخار می‌کنم که در این نظام دارم به مردم خدمت می‌کنم.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد مدیران‌کل دستگاه‌های مختلف استان، روسای ادارات شهرستان و جمعی از مسئولان جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد برگزار شد.
زارعی در این نشست اظهار کرد: مسئولین و نمایندگان برای پیشرفت و توسعه استان در توزیع منابع مالی تعامل‌ها بیشتری باید داشته باشند.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست شورای برنامه ریزی مواردی از بودجه، دو سوم نفت و تملق دارایی نفتی ارئه شده، که درصد رشدی اعتبارات نسبت به سال گذشته در این زمینه ۴۰ درصد است.

وی بیان داشت: در یک نگاه اگر خواهیم به اعتبارات شهرستان بویراحمد توجه شود، دیده می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته ۴۰ درصد رشد بودجه را داشته باشیم.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه بخشی از این موفقیت‌ها مربوط به مدیران است، اظهار کرد: امروز اگر در کمیته برنامه ریزی بیش از ۴۰ میلیارد تومان توزیع می‌کنیم و در مقایسه با اعتبارات ملی که همچنان سهم خوبی نسبت به سایر شهرستان‌های به بویراحمد و دنا اختصاص داده شده است همه این‌ها مربوط به تلاش مسئولان است.
وی افزود: در صورت تخصیص اعتبارات از محل توازن، ماده ۱۸۰ و ارتقای شاخص‌های و اعتبارات ورزش رقم اعتبارات شهرستان بویراحمد بیشتر می‌شود.
زارعی در ادامه گفت:  یک دل مشغولی و نگرانی دارم که چرا برخی از مسئولین و رسانه‌ها به جای اینکه توجه‌شان به ایجاد آرامش  و تعامل و توسعه در سطح استان باشد، متأسفانه رفتار، گفتار و قلم‌هایشان دلسوزانه نیست و سعی دارند همواره فضای جامعه را ملتهب کنند.

وی افزود: این التهاب چه دردی را می‌تواند درمان و دوا کند، بزرگی انسان‌ها با افکار سیاسی و تخریبی شکل نمی‌گیرد، معتقدم  با افکار دینی که مطابق با مبانی دین و قرآن و اسلام گره مشکلات باز می‌شود و در همه کار باید اخلاق را ملاک و معیار قرار دهیم.
این نماینده مجلس افزود: چرا به این موضوع توجه نمی‌کنیم و فکر می‌کنیم اگر موضوعی را در جامعه مطرح کردیم و شعله‌های آتش اختلافات در بین مردم گسترش پیدا کرد، فکر می‌کنیم که برنده و پیروز هستیم. نه پیروز نیستیم و این حقیقت و موضوع مثل آفتاب است، بلاخره ابر کنار خواهد رفت و آفتاب چهره خود را نشان خواهد داد.
وی گفت: به خودمان بیایم و تا کی فضای این چنینی ادامه پیدا کند و نگرانی برای مردم ایجاد شود.
زارعی افزود: در طول پنج سال نمایندگی خود، به لطف خدا می‌توانم ادعا کنم که در همه زمینه‌ها و محورهای کاری به لطف خدا و پیگیری‌های انجام شده در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی در شهرستان بویراحمد و شهرستان‌های دیگر ایجاد شده است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: در همه مصاحبه‌هایم سعی می‌کنم بگویم استان، نه شهرستان بویراحمد. چون اعتقاد دارم که استان ما به عنوان یک مجموعه‌ای از همگرایی‌های مذهبی و اجتماعی و روانی و روحی است، و هیچ نقطه‌ی جدایی وجود ندارد. این استان را یکپارچه می‌بینیم. خدا شاهد می‌دانم وقتی یک پیشرفت در آبادانی دیشموک می‌بینم قلبم شاد می‌شود. در منطقه گچساران به وجود می‌اید خوشحال می‌شوم همچون خوشحالی که در شهرستان بویراحمد به وجود می‌اید. نباید اینقدر به شکلی رفتار کنیم و فکر کنیم که این رفتار موجب محبوبیت ما در جامعه شود، این محبوبیتی که با عوام فریبی جامعه باشد، پایدار نیست و جایگاهی ندارد.
زارعی افزود: خواهشمندم از رسانه‌ها که وقتی چیزی در سطح شهرستان می‌بینید قبل از بازتاب آن، و اینکه فضای جامعه را نگران کند، سوال بپرسید. و به حقیقت برسید. قرآن می‌فرماید وقتی مبحثی را می‌شنوید آن مبحث را بررسی کنید و ببینید دلیل آن چیست. بنده در شبانه روز در خدمت مردم هستم و سعی می‌کنم که این تلاش شبانه روز را تعدیل نکنیم و می‌توانیم پاسخگو باشیم. گلایه مندم که ده‌ها کار در شهرستان بویراحمد و دنا انجام می‌شود و کمترین بازتاب در رسانه‌ها را دارد ولی وقتی یک موضوع کوچکی در شهرستان دیگر استان مطرح می‌شود مثل یک بمبی پر قدرت در فضای مجازی در رسانه‌ها منفجر شده و همه مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی افزود: نمی‌دانم این تفاوت را چطور توجیه کنم و هنوز برایم روشن نیست ولی ابعادش را می‌دانم در هفته گذشته با رسانه‌ها مصاحبه کردم و گفتم این اقدامات صورت گرفته و در رسانه‌ها منتشر شد ولی یک نفر نپرسید خوب است یا بد.

این نماینده مجلس با اشاره به تخریب برخی از گروه‌ها، افزود: گروهی هر روز خود را با تخریب شروع می‌کنند، و فضای جامعه تحت تاثیر این فضا قرار می‌گیرد و گلایه‌مندی‌ها و نگرانی‌ها و را از بالا‌ترین شخصیت این استان تا پایین‌ترین شخصیت استان می‌رساند. امیدوارم این حرف‌ها مغرضانه نباشد و نگرانی برای مردم ایجاد نشود.
زارعی گفت: من اعلام می‌کنیم خادم این مردم هستم. برای بنده آن چیزی ناراحت کننده است که در گوشه‌ای کاری انجام نگیرد و مردم را ناراحت کند. مسایل سیاسی برایم مهم نیست هدفم خدمت است.
وی افزود: در ابعاد مختلف فارغ از کمیته برنامه ریزی در حوزه اعتبارات ملی اقدامات خوبی صورت گرفته است.
زارعی با بیان اینکه قطعاً همه کارها برای مردم است، آرامش، پیشرفت، سربلندی، عزت برای مردم است. من سرباز این مردم و خادم مردم هستم. و خوشحالم در این نظام زندگی می‌کنم و ناراحتی و نگرانی من مردم این شهر و کشور است. این ناراحت کننده است برای من که در گوشه‌ای کاری انجام نداد‌ه‌ام یا انجام نگرفته است.

نماینده بویراحمد و دنا تصریح کرد: باعث نگرانی من است که احساس کنم در یک گوشه‌ای کاری را انجام نداد‌ه‌ام یا در جایی کوتاهی کردم که مردم ناراحت شوند، نه به خاطر مسایل سیاسی، تنها به خاطر آن نقش سربازیم این را عرض می‌کنم. مسایل سیاسی برای من مهم نیست، هیچ کاره هم نباشم مهم نیست باز افتخار می‌کنم که در این نظام دارم به مردم خدمت می‌کنم. حرف من سیاسی نیست حرف من نگرانی مردم است. که بی‌جهت برای مردم نگرانی ایجاد کنیم و این مردمی که در همه صحنه‌ها پیش‌رو هستند و فعال هستند، گلایه‌مند شوند. وقتی در این شهرستان در شورای برنامه ریزی رشد ۴۰درصد اعتبارات را داریم، این یعنی به مردم توجه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی یک موضوع کوچکی در شهرستان دیگر استان مطرح می‌شود ...
حاجی به خاطر همین موضوع کوچک در توزیع بودجه به گچساران ظلم شده و به گفته نیک اقبالی سهم گچساران از بودجه استان رو بهش ندادن هر وقت جلوی این حرکتها گرفته شد حرف از اتحاد می تونید بزنید. البته میدونم منظور شما از اتحاد همون اتحاد بین خودتون هست و ربطی به گچساران نداره. شما راه خودتون رو برید تا ما هم راه خودمون رو اخرش میفهمید کی ضرر میکنه
روحانی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع مرد عمل است مردی که در تمام صوانح خوش درخشید.
روحانی
Iran, Islamic Republic of
مرد بویر احمدی کارکرد شما عالی است.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
شما خودتون رو بخوبی اثبات کردین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باشه ...تو درست میگی ...تو خوبی .
فرخی
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما..خداقوت
.ی0
Iran, Islamic Republic of
گپ او ۵۰ درصد پیل بزن که دان و شهرداری گچساران ..اوسو کوچو بیدی تاته
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع نیتت خاصه خدا هم کمکت میکنه
Iran, Islamic Republic of
اینقدر در ادارات بویراحمد سیاست بازی کردی که کسی علاقه به کار کردن نداره با مدیران ومعاونین ضعیفت حالا دم از عدم سیاست میزنی حاجی جان برو اداراتت را نگاه کن بدون کارمند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1