کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران (+جزئیات)/ دروازه‌بانان پایه نفت‌وگاز گچساران در لیگ فوتبال کشور

23 تير 1396 ساعت 20:48


خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد /



تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران (+جزئیات)

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از آغاز تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد.
محمد حبیبی نژاد با اعلام این خبر افزود: تست گیری انتخابی برای رده های جوانان، امید و زیر ۲۳ سال از روز شنبه ۲۴ تیر ۹۶ لغایت دوشنبه ۲۶ تیر۹۶ از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ به مدت سه روز در استادیوم شهدای صنعت نفت برگزار خواهد شد.
حبیبی نژاد اظهارداشت: این تست گیری با هدف شناسایی استعدادهای بومی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین بازیکنان استانهای خوزستان، فارس و بوشهر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: در این تست گیری تنها بازیکنان رده های سنی ذکر شده با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس دار اجازه شرکت در تست انتخابی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران را خواهند داشت.
رئیس امور ورزش نفت وگاز گچساران تاکید کرد: این تست گیری به مدت سه روز به طول می انجامد و پس از آن تیم فوتبال راهی اردو آماده سازی خواهد شد و بازیکنانی که در این تست انتخاب شوند اسامی آنها از طریق سایت باشگاه نفت گچساران قبل از اعزام تیم فوتبال اعلام خواهد شد.
حبیبی نژاد تاکید کرد: کلیه بازیکنان شرکتی و غیرشرکتی مجاز به حضور در این تست انتخابی هستند.
وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند در مدت برگزاری تست انتخابی از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ با مراجعه به استادیوم شهدای نفت زیر نظر سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان در تست ارزیابی و انتخابی شرکت کنند.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معرفی شد
داریوش یزدی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یک فصل دیگر در سمت خود ابقاء شد.
براساس این گزارش، داریوش یزدی که پیش از این نیز سرمربیگری تیم های استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان وبازی در تیم های استقلال تهران و خوزستان را در کارنامه خود داشته در فصل گذشته توانست تیم نفت گچساران تا مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال بالا برده و این تیم را به عنوان پدیده جام حذفی معرفی کند.
داریوش یزدی در فصل گذشته لیگ دسته دوم توانست با تیم نفت و گاز گچساران رتبه دوم خط حمله فوتبال ایران را از آن گچسارانی ها کند و چندین بازیکن بومی فصل گذشته این تیم به تیم های لیگ برتری راه پیدا کردند.
یزدی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم نفت و گاز گچساران در میان سایر گزینه ها توانست با این باشگاه به توافق نهایی برسد و یک فصل دیگر سکان هدایت این تیم لیگ دسته دومی اما با قدمت و ریشه ۵۰ ساله را برعهده گیرد.
وی همچنین گزینه اصلی سرمربیگری تیم های اروند خرمشهر، استقلال اهواز، بعثت کرمانشاه و به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران و پیشنهاد دستیار ویسی در تیم استقلال خوزستان لیگ برتری را پس از پایان فصل ۹۶-۹۵ داشته که در این میان باشگاه نفت و گاز گچساران را برای ادامه همکاری پذیرفت.
امید است در فصل جدید لیگ دسته دوم ، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بتواند با هدایت این سرمربی نام آشنای فوتبال ایران درخشش خوبی در سطح فوتبال کشور داشته باشد.
سایت باشگاه نفت و گاز گچساران ضمن تبریک به این سرمربی با اخلاق فوتبال ایران برای وی و تیم فوتبال نفت و گاز گچساران آرزوی موفقیت دارد.



دروازه‌بانان پایه نفت‌وگاز گچساران در لیگ فوتبال کشور


باشگاه نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از باشگاه های پیشتاز در فوتبال پایه کشور توانسته طی سال های اخیر جوانان با استعداد بسیاری را پرورش داده و به تیم های لیگ برتری و سایر تیم های باشگاهی منتقل کند

در این گزارش به دروازه بانان تیم های پایه می پردازیم و با برخی از آنها و همچنین مربیان این بازیکنان آشنا می شویم.

علی دیبایی پرورش یافته در باشگاه نفت و گاز گچساران و معرفی شده به لیگ برتر جوانان و به عنوان دروازبان اول و دروازبان دوم نفت امیدیه فعالیت حرفه ای خود را ادامه داده است.

حسین امدادی نیا دیگر دروازبان پرورش یافته در باشگاه نفت و گاز گچساران دارای سابقه بازی در لیگ برتر نوجوانان با تیم نفت و گاز گچساران و در حال حاضر با تیم برق نوین شیراز در لیگ برتر جوانان کشور فعالیت می کند.



جلال ویسی پرورش یافته در باشگاه نفت و گاز گچساران و در حال حاضر در تیم استقلال اهواز لیگ یکی مشغول بازی است.



هادی حسینی پرورش یافته در باشگاه نفت و گاز گچساران که در تیم فوتبال نوجوانان این باشگاه حضور داشته و اکنون به عنوان دروازه بان در تیم ایرانجوان بوشهر در لیگ یک کشور بازی می کند.



آرین بیکران دروازه بان نوجوانان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر کشور و پرورش یافته در همین باشگاه بوده و سپس در تیم های پدیده عرش تهران در آسیا ویژن تهران و شریف بتن ممسنی در لیگ برتر جوانان کشور بازی می کند.



حمید رضا طعیمه پور دروازه بان ملی پوش تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران پرورش یافته در این باشگاه بوده و در فصل گذشته در تیم تراکتور سازی در لیگ برتر حضور داشته است.





رسول اسفندیاری دروازه بان پرورش یافته در باشگاه نفت و گاز گچساران و سابقه بازی با تیم های نوجوانان این باشگاه ، شهرداری گچساران به عنوان سهمیه جوانان ، جوانان نفت امیدیه لیگ یک امیدهای کشور ، امیدهای پارش جنوبی جم و بزرگسالان پارس جنوبی جم در لیگ دسته دوم، بزرگسالان پرسپولیس دیلم سوپر لیگ بزرگسالان بوشهر را در کارنامخ خود دارد.



با معرفی این دروازه بانان خوش آتیه فوتبال ایران نباید فراموش کنیم که شناسایی و پرورش این استعدادهای به سادگی امکانپذیر نبوده و حاصل تلاش شبانه روزی مربیان پایه باشگاه نفت و گاز گچساران است.

در کنار تلاش های فراوان حسن کیامرثی ، بیژن بهارلو ، امیرحمزه ناظری و حسن عنبریان، که در طی سال های گذشته برای رده های چایه زحمات بی شماری را متحمل شدند و در گزارش های بعدی به بازیکنان معرفی شده در پست های مختلف توسط این عزیزان خواهیم پرداخت در این گزارش قصد داریم با سپهر منعمی از مربیان دروازه بانی فوتبال پایه نفت و گاز گچساران آشنا شویم .

سپهر منعمی مربی دروازبانان تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران بوده که در طی سال های اخیر در شناسایی استعدادهای دروازبانی منطقه تلاش های بسیاری کرده و توانسته ازمیان نوجوانان علاقمند به دروازه بانی گزینه های خوبی را به فوتبال کشور معرفی کند.



منعمی کارمند رسمی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بوده و مدرک مربیگری B آسیا و مدرک درجه ۲ دروازه بانی را در کارنامه خود دارد.

وی ۵ سال سابقه مربیگری در تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران را دارد و به گفته خود این حرفه را از روی علاقه انتخاب کرده و برای کمک به بازیکنان پایه حتی در دورافتاده ترین روستای کهگیلویه و بویراحمد نیز رفته و کار استعدادیابی افراد علاقمند به دروازه بانی را پیگیری کرده است.

در گزارش های بعدی به رده های سنی دیگر و استعدادهای معرفی شده از این تیم ها به لیگ های برتر و یک خواهیم پرداخت و از با ورزشکاران محصول باشگاه نفت و گاز گچساران که در تیم های مطرح لیگ کشور حضوردارند در شته های مختلف آَشنا خواهیم شد.








اسد بهمنی آزاد بازیکن و مربی بومی پیشکسوت نفت و گاز گچساران به عنوان سرمربی تیم واترپلو این باشگاه منصوب شد.
براساس این گزارش، اسد بهمنی آزاد که از قدیمی های شنا، شیرجه و واترپلو نفت و گاز گچساران است شنا را از دهه ۶۰ زیر نظر مربیان قدیمی این باشگاه آغاز کرد و به عضویت تیم های شنا و واترپلو در آمد.
بهمنی آزاد دارای مدرک مربیگری واترپلو و سابقه مربیگری و سرمربیگری تیم های شنا و واترپلو نفت و گاز گچساران را در کارنامه خود دارد.
بهمنی آزاد از سال ۶۷ به عنوان بازیکن در تیم های واترپلو و شنا نفت و گاز گچساران ، فولاد خوزستان و منتخب استان فعالیت داشته و افتخارات بسیاری با این تیم ها از جمله قهرمانی لیگ برتر واترپلو و نایبت قهرمانی با تیم واترپلو نفت و گاز گچساران و صعود به مسابقات آسیایی را کسب کرده است.
بهمنی آزاد همچنین در سال ۹۰ به عنوان سرمربی و در سال ۹۱ به عنوان مربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران فعالیت داشته است.
باشگاه نفت و گاز گچساران با بررسی همه جوانب و مشورت با کارشناسان و پیشکسوتان شنا و واترپلو تصمیم گرفت جهت بها دادن به سرمایه های بومی از مربی بومی به جای غیربومی در کنار تیم واترپلو بزرگسالان استفاده کند.
سایت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران ضمن تبریک به این مربی با اخلاق برای ایشان و تیم واترپلو این باشگاه آرزوی موفقیت دارد.


کد مطلب: 260299

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/260299/تست-انتخابی-تیم-فوتبال-نفت-گاز-گچساران-جزئیات-دروازه-بانان-پایه-نفت-وگاز-لیگ-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1