کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد بدون بالگرد شد؛ نگرانی خلبانان یا سرویس فنی

28 خرداد 1396 ساعت 11:32


بالگرد اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج رفته است و جزئیات آن را در گفت‌وگو با مسئولان جویا شدیم.
به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌عباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا بالگرد اورژانس هوایی از یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رفته است، گفت: خلبانان بالگرد را برای سرویس و بررسی‌های فنی به شیراز برده‌اند.
سبز در ادامه صحبت‌های خود تلویحا نگرانی خلبانان را تایید و اظهار کرد: گفته‌ام مشکلات خدمات رفاهی خلبانان را معاونت درمان رفع کند و نیازی به چشم به دست بودن خدمات نباشیم.
سبز که با دغدغه این مسئله را پیگیری می‌کرد، بیان کرد: معتقدم به هر قیمتی باید این استان اورژانس هوایی داشته باشد زیرا مردم این خطه مستحق بهترین خدمات هستند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قهر خلبانان امداد هوایی اورژانس هوایی یاسوج را رد کرد و گفت: خلبانان با بالگرد برای سرویس دوره‌ای عازم شیراز شدند.
جلال پوران فرد اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده بالگرد امداد هوایی اورژانس یاسوج روز دوشنبه ۲۹ خردادماه در فرودگاه یاسوج برای ارائه خدمات مطلوب مستقر می‌شود.
برای ایجاد و خرید بالگرد امداد هوایی یاسوج ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و مستمر بتوان از این فرصت پیش آمده استفاده مطلوب شود هر چند در مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بارقه امید در بخش بهداشت و درمان ایجاد شده است.


کد مطلب: 255789

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/255789/اورژانس-هوایی-کهگیلویه-بویراحمد-بدون-بالگرد-نگرانی-خلبانان-یا-سرویس-فنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1