کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون روستایی منصوب شد/ از انتقادهای «جهانبخش» تا اصرارهای سازمان تعاون روستایی

18 خرداد 1396 ساعت 19:32


مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، طی حکمی از سوی حسین صفایی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور، قلندر فرامرزی بعد از ۱۴ سال تلاش در ریاست شهرستان بویراحمد  به عنوان مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
فرامرزی از نیروهای نزدیک به سیدباقر موسوی است که پیش از این مدیر تعاون روستایی شهرستان بویراحمد را عهده دار بود.
صبح روز گذشته خبر عزل فرامرزی از تعاون روستایی بویراحمد منتشر شد و بعدازظهر همان روز وی حکم مدیرکلی را دریافت کرد.
به گزارش کبنا، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید تعاون روستایی امروز با حضور قلفی مدیرکل امور استان‌های سازمان تعاون روستایی کشور، جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان برگزار شد.
این آیین با حاشیه هایی همراه بود، شوخی بی موقع جهانبخش با رئیس جهاد کشاورزی و تذکر گوهرگانی به وی که اینجا جای شوخی نیست و نقد وزیر جهاد کشاورزی توسط جهانبخش که گفت وزیر جهاد کشاورزی هیچ توجهی به سازمان تعاون روستایی نداشت و همین امر باعث پسرفت این سازمان شد از جمله این حواشی بود.
قلفی عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در جواب جهانبخش به تلاش وزیر و به ثمر رسیدن برنامه‌های تدوین شده اشاره کرد و گفت: خرید شیر، میوه شب عید، خرید گوجه کشاورزان، خرید حبوبات و خودکفایی گندم از برنامه‌های وزیر در تعاون روستایی بود که موفقیت چشمگیری داشت.
در این آئین گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای جهانبخش از مدیران خوب و توانمند ما بودند که حدود یک سال است سازمان تعاون روستایی کشور خواستار تغییر وی بودند و البته ما هم درخواست و پافشارهای زیادی برای ماندن ایشان کردیم اما سازمان تعاون روستایی بر تغییر اصرار کردند.
جهانبخش به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: اصلاً همچنین موضوعی نبوده که سازمان مرکزی خواستار تغییر من باشد. که آقای گوهرگانی «قلفی» مدیرکل امور استان‌های را به عنوان شاهد معرفی کرد.
جهانبخش از عملکرد وزیر کشاورزی انتقاد کرد و گفت: باید ایشان از این وزراتخانه بروند تا در امور کشاورزی رونق پیدا شود.
 
وی همچنین اخیراً در صفحه شخصی اینستاگرام خود از دولت یازدهم انتقاد کرده بود.


کد مطلب: 254562

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254562/مدیرکل-تعاون-روستایی-منصوب-انتقادهای-جهانبخش-اصرارهای-سازمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1