کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور دو کارشناس برجسته فوتبال در باشگاه نفت گچساران

17 خرداد 1396 ساعت 14:20


رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی از کارشناسان برجسته فوتبال و مدرسان فیفا در باشگاه نفت و گاز گچساران برای مشاوره در زمینه استعدادیابی خبر داد.
به گزارش کبنااسپورت، ابوالحسن غلامی امروز در جمع خبرنگاران گچساران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشنواره استعدادیابی فوتبال باشگاه نفت و گاز گچساران و توجه ویژه به رده‌های پایه فوتبال از دو کارشناس و مدرس برجسته فوتبال دعوت شده تا پیش از آغاز جشنواره در خصوص راهکارهای تاثیرگذار برای بهره‌برداری موثرتر از این جشنواره با مربیان و مسئولان باشگاه جلساتی داشته باشند.
غلامی تصریح کرد: این دو کارشناس پس از دعوت باشگاه و همکاری هیأت فوتبال گچساران و استان، آمادگی خود را برای حضور در باشگاه نفت و گاز گچساران و ارائه راهکار برای رشد و توسعه فوتبال در این منطقه اعلام کرده‌اند.
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه زمان دقیقی برای حضور این دو کارشناس برجسته فوتبال تعیین نشده، بیان کرد:  پیرو درخواست این اساتید پس از ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز جشنواره استعدادیابی فوتبال جلساتی با مربیان و مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران خواهند داشت.
وی افزود: در صورت موافقت هیأت فوتبال استان و شهرستان باشگاه نفت و گاز گچساران آمادگی آن را دارد تا میزبان سایر مربیان شهرستان و استان برای برگزاری یک دوره دانش افزایی در مدت حضور این اساتید در گچساران باشد.
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران تاکید کرد بر اساس سیاست‌های شورای ورزش وزارت نفت اولویت ورزش در صنعت نفت به کارکنان اختصاص دارد و در کنار مسوولیت اجتماعی وظیفه باشگاه‌های ورزشی زیر مجموعه وزارت نفت بومی پروری و ایجاد روحیه نشاط در میان مردم مناطق محروم است.
این مسؤول در پایان از همه مسئولان ورزش استان و شهرستان درخواست کرد باشگاه نفت و گاز گچساران را با قدمتی ۵۰ ساله که همواره در خط مقدم ورزش استان و شهرستان درخشیده تنها نگذارند و در جهت حمایت از طرح‌های استعدادیابی همراه مجریان این طراح باشند.


کد مطلب: 254460

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254460/حضور-دو-کارشناس-برجسته-فوتبال-باشگاه-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1