کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا شهردار باشت از «گشین» می‌آید؟

17 خرداد 1396 ساعت 2:15


پس از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر باشت حالا افکار عمومی این شهر دغدغه مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویداد پساشورا را دارد و آن هم انتخاب شهرداری برای باشت است.
دخالت و ورود اشخاص سیاسی و اداری در این داستان هرچند بی‌تاثیر اما یکی از واقعیات امروز جامعه ما به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد است که البته هموراه از سوی سیاسیون تکذیب شده است اما به نظر می‌رسد در انتخابات شهردار باشت شاخصه‌های دیگری نقش مهم و اساسی را بازی کند و این موضوع با توجه به چیدمان کنونی شورای شهر کاملا متنفی به نظر می‌رسد اما بالاخره چه کسی شهردار باشت می‌شود؛ براساس اطلاعات به دست آمده اما غیررسمی به نظر می‌رسد لطف‌الله موسوی مدیر دفتر پیشخوان دولت در باشت شانس بیشتری برای تصدی شهرداری این شهر را دارد  عملکرد خوب ایشان در دفتر پیشخوان و رضایت‌مندی و تعامل با مسولان و شورای اسلامی شهر باشت از شاخصه‌های نزدیک شدن موسوی به شهرداری باشت خواهد بود! در این فرصت نگاهی به رزومه اداری و سیاسی موسوی می‌اندازیم: وی دارای کارشناسی علوم اقتصاد بوده و از سال ۸۴ تاکنون مدیریت دفتر پیشخوان دولت را برعهده داشته دفاتر هم زیر نظر مجموعه استاندار می‌باشد و معاون انسانی استانداری رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان است که موسوی در طول این مدت عملکرد خوبی داشته است در ضمن وی هم اکنون عضو انجمن دفاتر پیشخوان استان کهگیلویه و بویراحمد است.
در عرصه سیاسی نیز وی رئیس ستاد انتخاباتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در باشت  و در این دوره نیز رئیس  ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در باشت بود که بعد از انصراف آقای قالیباف عضو ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی شد.
اگر چه لطف‌الله موسوی با هر پنج عضو جدید شورای شهر باشت هم‌طایفه‌ای است اما به لحاظ سیاسی با برخی از منتخبین شورا در تضاد است.
اگر چه افرادی همانند «بهنام برازنده» و «روهنده»نیز برای این مسئولیت مطرح هستند.
لازم به ذکر است هر پنج عضو جدید شورای شهر باشت اهل طایفه بزرگ گشین هستند.
 


کد مطلب: 254399

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/254399/آیا-شهردار-باشت-گشین-می-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1