تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۲۵۱۴۶۳

صف‌های طولانی در شعب اخذ رأی یاسوج / سرعت کند رأی‌گیری / محمدی: ۲۰ صندوق دیگر به شعب اخذ رأی اضافه شد

۱
۰
کبنا ؛مقام معظم رهبری صبح امروز پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فرمودند؛ «توصیه‌ی من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند، هر چه زودتر پای صندوقها بیایند، معتقدم کار نیک را بایستی در اوّل وقتِ آن انجام داد؛ به تأخیر نباید انداخت.» و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با لبیک به این فرمان رهبر انقلاب به پای صندوق‌های رأی آمدند تا در سرنوشت کشور و سرزمین خود سهیم باشند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، از صبح امروز (۲۹ اردیبهشت ۹۶) تا کنون مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در پای صندوق‌های رأی مشارکت بالایی را از خود نشان دادند، تا جایی که محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد در این باره می‌گوید؛ استقبال واجدین اخذ رای در این انتخابات نسبت به تمامی انتخابات گذشته بی‌سابقه بوده و همه ما را غافلگیر کرده است.
بنا بر این گزارش عینی خبرنگار کبنا نیوز مردم شهر یاسوج مشارکت بالایی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون داشته اند و این استقبال از انتخابات در حال افزایش است.

در برخی از شعب اخذ رأی، رأی گیری از واجدین شرایط با کندی صورت می‌گیرد که لازم است مسئولان شهرستان بویراحمد در این مورد چاره‌اندیشی کنند، برخی از رأی‌دهندگان در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کردند: ساعت‌ها برای دادن رأی در شعب اخذ رأی ایستادیم.
فتاح محمدی رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره به ایرنا می‌گوید؛ ۲۰ صندوق مکانیزه به صندوق‌های الکترونیکی شعب اخذ رای در این استان به دلیل ازدحام جمعیت و در راستای تسریع و شتاب بخشی فرآیند رای گیری در شهر یاسوج، اضافه شد.


 وی افزود: هم اینک شمار صندوق های مکانیزه در شعب اخذ رای استان به ۲۰۰ مورد رسیده که با توجه به بازدیدهای انجام شده روند رای گیری را شتاب بخشیده است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است.
وی شمار کل شعب اخذ رای در استان را افزون بر ۹۲۰ شعبه دانست و گفت که سرعت، دقت، شمارش دقیق، بازیابی سریع آراء، شفافیت، اعتماد بیشتر و افزایش مشارکت بالا از جمله مزایای انتخابات الکترونیکی است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۱۸هزار و ۴۸۰نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی کار برگزاری انتخابات در این استان را برعهده دارند.
وی ابراز داشت که انتخابات و فرآیند رای گیری در تمامی شعبه های اخذ رای در کمال آرامش و بدون کمترین تنش در حال انجام است.
وی تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای احتمال تمدید رای گیری در استان وجود دارد که البته مردم نیز باید حضور در صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش کبنا، برخی از رأی دهندگان به دلیل ازدحام جمعیت به سایه درختان پناه بردند تا نوبت آنها برای دادن رأی برسد، این افراد در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کردند: همه ماها برای ایران آمده‌ایم و اگر لازم باشد ساعت‌ها می‌مانیم تا به فرمان رهبرمان لبیک بگوییم و در سرنوشت شهر و کشورمان نقشی ایفا کنیم.

 


نام شما

آدرس ايميل شما

خواجه بافره بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینا قصد دارن رای مردم را جمع نکنند والا تعداد صندوق ها را باید اضافه می کردند
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1