کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیت الله ملک حسینی رای خود را به صندوق انداخت

29 ارديبهشت 1396 ساعت 11:27


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در پای صندوق اخذ رای، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

به گزارش کبنا از یاسوج، پس از حدود ۲۰ روز تبلیغات داوطلبان ریاست جمهوری و حدود یک هفته تبلیغات داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا، سرانجام روز موعود فرا رسید.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دقایقی قبل با حضور در پای صندوق اخذ رای، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انداختن رای به صندوق، گفت: رهبر معظم انقلاب، امروز را روز جشن ملی نام گذاری کردند؛ یعنی روزی که من ها به ما تبدیل می شود و هر ایرانی با ایرانی دیگر رای مشابه و موثر در سرنوشت کشور هستند.
آیت الله ملک حسینی، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهور منتخب متعلق به رای دهندگان او نیست و رئیس جمهور همه است که سکان سیاست، اقتصاد، فرهنگ و مسائل مختلف ملی و بین المللی را به مدت چهار سال برعهده می گیرد.
وی رسالت رئیس جمهوری را رسالتی بسیار سنگین و نیازمند عزمی بزرگ دانست و عنوان کرد: الحمدلله مردم امروز با درک، شعور و بصیرت بالا آمده اند تا فردی را انتخاب کنند که برای انقلاب، دین و کشور می تواند موثر و همچنین انسانی که در عرصه بین المللی مایه عزت و آبروی کشور باشد را انتخاب کنند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: به کاندیداها توصیه می کنم چه رای بیاورند یا نیاورند ایرانی، انقلابی و مسلمان هستند و نمی توان نام آن را شکست یا پیروزی گذاشت؛ زیرا پیروز واقعی انتخابات ملت ایران هستند.
آیت الله ملک حسینی، اضافه کرد: در انتخابات شورا هم که برای خود جایگاه ویژه دارد، بدون شک همان مواردی که در مورد انتخابات ریاست جمهوری گفته شد جاری است؛ ولی در یک سطح کوچک تر و طرفداران کاندیداها قائده های موفقیت یا عدم موفقیت کاندیداهای خود را می دانند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انشالله انتخاباتی آبرومند برای ایران رقم خواهد خورد.


کد مطلب: 251409

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/251409/آیت-الله-ملک-حسینی-رای-خود-صندوق-انداخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1