کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام جالب و پس از انتخاباتی تاجگردون(+متن نامه)

28 ارديبهشت 1396 ساعت 20:41


.
نماینده مردم گچساران و باشت همه کاندیداها را به صرف شام و نشستی تحت عنوان"وحدت برای دیاری آباد" دعوت کرد.
به گزارش کبنانیوز، غلامرضا تاجگردون طی اقدامی جالب بصورت تک به تک کارت دعوت و دعوتنامه ای را به همه ستادهای انتخاباتی کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای شهر دوگنبدان و باشت ارسال کرده و از آنان دعوت بعمل آورده تا در نشست و گردهمایی فردای انتخابات شرکت کنند.
این اقدام تاجگردون در نوع خود جالب و برای وحدت پس از انتخابات بسیار موثر خواهد بود و البته همه کاندیداها را نیز در معرض یک امتحان قرار می دهد؛ چراکه بسیاری از آنان پیش از انتخابات، با شعار وحدت پا به عرصه سیاسی و اجتماعی گذاشته اند و می بایست منتظر اقدام عملی آنان در فردای انتخابات و در راستای وحدت بمانیم.
کبنانیوز قصد دارد ضمن پوشش کامل خبری و تصویری این دیدار در شب شنبه، اسامی کسانی که در این جلسه حاضر و یا غایب بوده اند را منتشر نماید.
متن دعوتنامه تاجگردون:
بسمه تعالی
و امرهم شورا بینهم...
سرکار خانم/جناب آقای...........
کاندیدای محترم شورای شهر دوگنبدان
سلام‌علیکم
بی‌گمان انتخابات در کشور ما تجلی دموکراسی و مردم‌سالاری دینی و همچنین مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و فرزندانشان و ادای دین به نسل‌های آینده است و یقین دارم حضرت‌عالی و سایر کاندیداهای محترم، اندیشه‌ای جز اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آبادی شهرمان در ذهن نمی‌پرورانید و نیک می‌دانم که با تکیه بر خرد و تعقل، به رأی مردم احترام گذاشته و نتیجه انتخابات را شجاعانه و در کمال تواضع می‌پذیرید. این‌جانب در راستای منویات مقام معظم رهبری (وحدت، همدلی و هم‌زبانی) و به دور از جانب‌داری از کاندیدای خاصی و اکنون‌که نمی‌دانم منتخبین مردم چه کسانی هستند از جنابعالی دعوت به عمل می‌آید تا در ضیافت شامی که در ساعت#### مورخه### در محل### تدارک دیده‌شده است شرف حضور داشته باشید تا باهم اندیشی و تعامل برای گچسارانی آبادتر به یاری همدیگر بشتابیم و دست‌به‌دست هم دهیم به مهر، میهن خویش کنیم آباد.
ارادتمند غلامرضا تاج گردون


کد مطلب: 251387

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/251387/اقدام-جالب-انتخاباتی-تاجگردون-متن-نامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1