کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری مسابقات والیبال فرهنگیان استان به میزبانی شهرستان چرام(+تصاویر)

13 ارديبهشت 1396 ساعت 15:49


مسابقات والیبال فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار شد
به گزارش کبنانیوز از چرام،به مناسبت بزرگداشت مقام معلم یک دوره مسابقات والیبال فرهنگیان استان به میزبانی چرام و با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان،رئیس اداره آموزش عشایر ،رئیس اداره ورزش اداره کل تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و رئیس آموزش و پرورش چرام و تیم های میهمان افتتاح شد.
علی شیر زهرایی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح این مسابقات با اشاره به بزرگداشت روز معلم گفت:اساسی ترین عنصر نظام آموزشی آموزگار است.
وی افزود:تنها راه رفتن به سمت توسعه سرمایه گذاری روی نیروی انسانی است و بدین لحاظ که سرمایه انسانی کارآمد و تربیت یافته برخلاف منابع زیر زمینی و رو زمینی که زوال پذیر است،این سرمایه همیشگی و جاودانه است.
زهرایی با اشاره به نقش ورزش در توسعه اظهار داشت:در برنامه ریزی توسعه ای یکی از ابعاد توسعه سلامت جامعه می باشد و بالطبع یکی از ابعاد تامین سلامت جامعه توسعه ورزسش همگانی و حرفه ای می باشد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:امروزه برای افزایش بهره وری کار در نظام اداری ،ورزش یکی از عناصر اثرگذار است که می بایست این مهم در راستای سلامت کارمندان ادارات نهادینه و به آن توجه شود.
زهرایی در پایان تصریح کرد:در دولت تدبیر و امید نگاه مثبتی به ورزش همگانی که زیربنای توسعه ورزش و قهرمانی شده و در این راستا با برگزاری همایش ها و مسابقات توجه ویژه ای به آن شده که لازم است به خوبی اطلاع رسانی  شود.
در ادامه افتتاحیه این مسابقات ،رئیس اداره ورزش اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:این مسابقات به مناسبت گرامی داشت هفته معلم و ایجاد شور نشاط و گسترش ورزش همگانی در بین کارکنان و فرهنگیان برگزار می شود.
حشمت الله اقبال پناه بیان کرد:این مسابقات از تاریخ ۱۲تا ۱۵اردیبهشت با شرکت ۶تیم از چرام،گچساران،دهدشت،چاروسا ،بویراحمد و عشایر به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار می شود.
وی ضمن تشکر از رسانه ها در انعکاس مسابقات ورزشی آموزش و پرورش استان گفت:این مسابقات در دو گروه که تیبم های چاروسا،چرام و گچساران در گروه یک و تیم های عشایر،دهدشت و بویراحمد در گروه دوم با هم به رقابت می پردازند.
تصاویر تکمیلی:




 


کد مطلب: 247359

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/247359/برگزاری-مسابقات-والیبال-فرهنگیان-استان-میزبانی-شهرستان-چرام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1