کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد کُند است؟

2 ارديبهشت 1396 ساعت 19:58


معاون فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود اعتبار سرعت پیشرفت تعدادی از پروژه‌های عمرانی استان را کند کرده است.
به گزارش کبنا، سید انتظام سهمگین امروز در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۴۹ پروژه مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام در این نشست بررسی شد، اظهار داشت: ۱۰ پروژه از این تعداد مربوط به راه و شهرسازی بود.
معاون فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد ۴۸ پروژه دارای نقشه مصوب و کارگران ۱۶ پروژه فعال از این تعداد فاقد کارت مهارت هستند.
وی با بیان اینکه در ۱۶ پروژه آزمایش کنترل کیفی در حد لازم انجام شد، بیان کرد: ۲۲ پروژه از این تعداد با مشکل کمبود اعتبار رو به رو هستند.
سهمگین با تاکید بر اینکه از ۴۹ پروژه در حال حاضر ۱۶ پروژه فعال و ۲۲ پروژه تعطیل یا متوقف است، عنوان کرد: تاکنون تعداد ۱۱ پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در ارزیابی کمی و کیفی انجام شده ۴ پروژه ضعیف، ۴ پروژه متوسط و ۴۳ پروژه خوب ارزیابی شدند.
وی پروژه‌های دانشگاه پیام نور لنده، مدرسه مجد لنده، جدول‌گذاری روستای پیرحاجتی چرام و ساختمان فنی و حرفه‌ای چرام را از جمله پروژه‌های ضعیف این شهرستان‌ها عنوان کرد.
معاون فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بالاترین اقدام در شورای فنی پرداختن به پروژه‌های دارای نقص فنی و در صورت صلاحدید تخریب این پروژه‌ها است و هدف اصلی رضایت عمومی مردم و بالا بردن کیفیت پروژه‌ها است.


کد مطلب: 244907

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244907/چرا-سرعت-پیشرفت-پروژه-های-عمرانی-کهگیلویه-بویراحمد-ک-ند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1