کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صلاحیت همه نامزدهای انتخابات شورای شهرهای کهگیلویه تأیید شد

1 ارديبهشت 1396 ساعت 19:08




دبیر ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه گفت:همه ۱۵۱ نفر از کاندیدای شورای شهر کهگیلویه تأیید صلاحیت شدند.


به گزارش کبنانیوز، همه کاندیدای شورای اسلامی شهرستان در هیئت‌های اجرایی تأیید صلاحیت شدند.

اسلام خسروی بیان کرد: مدت زمان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیئت‌های اجرایی در ۲۴ فروردین به اتمام رسید، و هیئت‌های اجرایی نتیجه بررسی ها را به هیات نظارت ارسال کردند که در مجموع کل داوطلبان ثبت نامی در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان تأیید صلاحیت شدند.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه با بیان اینکه ۱۵۷ نفر در شهرستان کهگیلویه برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند،گفت : از این میزان ۸۸ نفر در شهر دهدشت،‌ ۱۶ نفر در سوق ،۱۹ نفر در قلعه رئیسی  و ۲۸ نفر در دیشموک تأیید صلاحیت شدند.

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تعداد کل ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهر در شهرستان کهگیلویه ۱۵۷ نفر بوده‌اند،گفت: تاکنون تعداد ۶ نفر با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان انصراف دادند.

وی گفت: آن دسته از عزیزانی که قصد انصراف از کاندیداتوری دارند با به ستاد انتخابات مستقر در فرماندای کهگیلویه مراجعه و انصراف خویش را جهت اطلاع عموم اعلام نمایند .

معاون فرماندار شهرستان کهگیلویه،گفت:هرگونه تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

اسلام خسروی به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت:تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخابات خلاف قانون انتخابات است و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی افزود: فعالیت‌های فضای مجازی به صورت مستمر از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط رصد می‌شود و تبلیغ افراد و نامزدهای احتمالی در این فضاها در تأیید یا رد صلاحیت آنان موثر است.

وی تلاش  و زحمات هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان را قابل تقدیر و ستایش دانست و گفت: از آنجائی که وظیفه ما صیانت از حقوق مردم است ،انتظار می‌رود که همه مردم و مسؤولان در جهت اجرای انتخاباتی صحیح و سالم در شهرستان ستاد انتخابات را یاری نمایند.

 دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در سراسر کشور در روز ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می گردد.


کد مطلب: 244652

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244652/صلاحیت-همه-نامزدهای-انتخابات-شورای-شهرهای-کهگیلویه-تأیید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1