تاریخ انتشار
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۲۴۴۶۲۹

حمایت «حجت‌الاسلام مصباح» از روند احراز صلاحیت‌ها/ مناظره‌ کاندیداها باید شفاف و مستقیم پخش شود/ فساد کمر اقتصاد را شکست

۱
۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز، حجت‌الاسلام مصباح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سی سخت ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی افزود: تقوا  کشتی نجات انسان در دریای عمیق فتنه‌های آخرالزمانی است.
وی در خطبه دوم به تحلیل و تفسیر مسائل روز جهان اسلام اشاره کرد.
حجت‌الاسلام مصباح  ضمن تبریک عید مبعث، با اشاره به کارکرد بعثت در ساحت‌های فردی و اجتماعی، گفت: تزکیه نفوس و تربیت و تکامل اخلاقی بشریت را هدف فردی، بعثت و عدالت اجتماعی را هدف جمعی بعثت معرفی کرد.
مناظره‌ کاندیداها باید شفاف و مستقیم پخش شود
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارتش، گفت: از مهم ترین مطالب تکلیف روز دولت‌مردان نظام اسلامی سه محور تقویت اقتصاد کشور، برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت، نترسیدن مسئولان از تهدید و تشرهای آمریکا است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی در توصیه‌های انتخاباتی به مردم و کاندیداها هوادارانشان یادآور شد، و گفت: همه به‌ویژه دست‌اندرکاران امر انتخابات، زمینه انتخابی را بانشاط و پرشور برگزار کنند، که یکی از راهکارهای آن پخش زنده مناظره‌هاست.
حمایت «حجت‌الاسلام مصباح» از روند احراز صلاحیت‌ها
وی با اشاره به اینکه کاندیداها از روش‌ها و نمادهای غربی در تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند، تاکید کرد: قانون و اخلاق اسلامی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهید، و همگان به تصمیم شورای نگهبان در مسئله بررسی صلاحیت‌ها احترام بگذارید، از تخریب و تضعیف این نهاد اجتناب کنند. چراکه خلاف شرع و خلاف مصالح کشور است.
فساد کمر اقتصاد را شکست
وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد از شاخص‌های دولت و نجات ملی اس، افزود: وجود کابینه پاک، امین و متدین و دارای عزم راسخ و سابقه روشن، می‌تواند با فساد اقتصادی و رانت انحصار مبارزه کند. چراکه فساد و رانت کمر اقتصاد مملکت را شکسته است.
نمره سپاه ۲۰ است
وی به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد، و گفت: حقیقتاً همان‌طور که امام راحل فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود. مردم قدردان نعمت وجودی سپاه هستند، ولی برخی مسئولان و غرب‌زدگان در عمل و سخن از سپاه پشتیبانی نمی‌کنند، و حرف‌های نیش‌دار می‌زنند که مایه تأسف است.
وی در ادامه افزود: سپاه در همه عرصه‌ها اجازه نداد که گفتمان ولایت به فراموشی سپرده شود. به‌ویژه در امور زیر بنایی و ساخت کشور. بعد از جنگ سپاه بنیادهایی اقتصاد کشور را مقاوم کرد، و در تحقق شعار سال حقا و انصافاً نمره سپاه ۲۰ است.
فرهنگ زمین پاک را اجتماعی کنیم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به‌روز زمین پاک، گفت: خداوند زمین را پاک و پاک‌کننده خلق کرد؛ ولی ما با بی‌رحمی آن را آلوده می‌کنیم، که برای زندگی آینده چالش جدی است. باید فرهنگ زمین پاک را به یک جریان اجتماعی عمومی تبدیل نماییم.
وی با انتقاد به تصمیم‌های دولتی، گفت: ساخت صنایع ماشینی آلاینده در مناطق سردسیری موجب یک فاجعه زیست‌محیطی قلمداد شده، و باید جلوی آن را گرفت؛ و مردم ضمن قدردانی از زحمات محیط‌زیست هر نفر یک محیط یار برای صیانت از زمین پاک باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
درود بر این خطبه آفرین برکمایی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1