کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هواداران گچسارانی نگران نباشند

1 ارديبهشت 1396 ساعت 15:02


سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: هواداران گچسارانی نگران نباشند، قطعاً در چهار بازی آینده این شکست‌ها جبران می‌شود و با تمام قدرت به مصاف حریفان می‌رویم.
داریوش یزدی بیان کرد: مقابل شهرداری تبریز بازی سختی برگزار کردیم و درحالی‌که بازی را به‌خوبی کنترل کرده بودیم در دقایق پایانی در اثر یک کرنر یک گل دریافت کردیم و نتیجه را به تیم تبریزی واگذار کردیم.
وی ادامه داد: درست است که ما مقابل همین تیم در گچساران بازی خوبی برگزار کردیم و با نتیجه پرگل این تیم را شکست دادیم ولی در دیدار دیروز از یک‌جهت تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار خود ر به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و از طرف دیگر در این دیدار از بازیکنانی استفاده شد که برای اولین بار در یک مسابقه رسمی بازی می‌کردند.
سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: داوران دیروز عملکرد خوبی داشتند و انصافاً داوران شجاع و باشهامتی بودند و فقط درصحنه مربوط به گل اولی که دریافت کردیم به نظرم داور اشتباه کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه مجموعه تیم ما در جام و حذفی و لیگ عملکرد خیلی خوبی داشته است تیم‌ها باانگیزه دوچندان مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند و هرچه در توان دارند به کار می‌برند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.
سرمربی مسجدسلیمانی نفت و گاز گفت: با توجه به اینکه بازیکنان دربازی‌های خارج از خانه همچون بازی داخل خانه با تمام توان به دنبال ایجاد موقعیت گل زنی هستند به نظرم در عملکرد دفاعی به‌صورت صد در صد تمرکز ندارند و از جهت دیگر ترس از باخت یکی دیگر از عواملی است که باعث می‌شود در دقایق پایانی گل دریافت کنیم که امیدواریم با صحبت‌هایی که بازیکنان انجام می‌دهیم این نقیصه نیز برطرف شود و انشالله دربازی‌های آینده حداکثر امتیازات لازم را کسب خواهیم کرد.
داریوش یزدی در خصوص نگرانی هواداران از نتایج خارج از خانه نیز گفت: هواداران نگران نباشند، قطعاً در چهار بازی آینده این شکست‌ها جبران می‌شود و با تمام قدرت به مصاف حریفان می‌رویم.
وی اظهار داشت: هواداران عزیز و متعصب گچسارانی شک نداشته باشند اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تیم فوتبال نفت و گاز به‌عنوان تیم اول به لیگ یک صعود خواهد کرد و اما درخواستی که از آن‌ها داریم این است که دربازی‌های آینده در ورزشگاه شهید بشارت حضور حداکثری داشته باشند تا باعث افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان و مجموعه تیم شوند.
وی در پایان گفت: هفته بعد با اروند بازی داریم، هرچند در دیدار رفت با اشتباهات داوری نتیجه را به این تیم واگذار کردیم ولی مطمئن باشید روز سه‌شنبه فقط به فکر سه امتیاز هستیم و به هیچ‌چیز دیگری توجه نخواهیم کرد.


کد مطلب: 244626

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244626/هواداران-گچسارانی-نگران-نباشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1