کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پخش مناظره‌های تلویزیونی به صورت زنده نشان از آزادی بیان دارد/ پخش زنده مناظره‌ها مطالبه مردمی است

31 فروردين 1396 ساعت 20:49


 

عضو فراکسیون امید گفت: بنده موافق پخش مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری به صورت زنده هستم و این موضوع یک مطالبه مردمی است.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به فشار دولت مبنی بر عدم پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی کاندیدای ریاست جمهوری، اظهار داشت: مناظره‌های تلویزیونی به صورت زنده نشان از آزادی بیان دارد و در انصورت مردم هم نسبت به دیدگاه‌های کاندیداها شناخت و آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری پس از اینکه توسط شورای نگهبان تایید شده نشان می‌دهند که همه این افراد و نامزدها دارای صلاحیت قانونی هستند افزود: وقتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند مطمئنا در مناظره‌های تلویزیونی حرف‌های نامربوط نمی‌زنند و سخنانشان منطقی خواهد بود منتهی برای مسائلی که می‌خواهد عنوان شود باید چهارچوبی در نظر گرفته شود تا شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها نباشیم.

عضو فراکسیون امید اظهار کرد: کاندیدای ریاست جمهوری در مناظره‌های تلویزیونی باید برنامه‌ها و طرح‌های خود را در زمینه‌های اقتصادی،‌ فرهنگی و سیاسی عنوان کنند و در کل بنده موافق پخش مناظره‌های کاندیداهای ریاست جمهوری به صورت زنده هستم و این را یک مطالبه مردمی می‌دانم.


کد مطلب: 244526

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244526/پخش-مناظره-های-تلویزیونی-صورت-زنده-نشان-آزادی-بیان-مناظره-ها-مطالبه-مردمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1