کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درباره نامه «رئیسی» به رئیس‌جمهور

30 فروردين 1396 ساعت 22:38


علیرضا کفایی
من واقعاً به این حقیقت رسیدم که آقای رئیسی از درک سیاسی و موقعیت زمانی عاجز است و اگر بهره‌ای ناچیز از دین دارد که یک‌شبه  ارتقائش می‌دهند، اما حظ وافری نبرده است و دین را ابزاری برای رسیدن به قدرت و جمع مکاسب دنیوی قرار داده است.
او خود را محق می‌داند که از امام هشتم که جایگاهی رفیع نزد ایرانیان دارد استفاده ابزاری نماید و در سخیف‌ترین عملکرد سیاسی به‌رسم احمدی‌نژادی عمل کرده و آرد توزیع کند (که خلف او سیب‌زمینی توزیع می‌کرد) و از کرامت انسان‌ها سخن بگوید و یا با دوربین و محافظ و... با مایه گذاشتن از امام رضا (ع) وارد خانه فقرا شود و از خود فیلم و عکس گرفته و منتشر کند و از نمادهای مذهبی به سود چندروزه دنیوی بهره ببرد اما با همه خلاف‌گوئی‌ها و ضدیت صداوسیما با آقای روحانی که اظهر من الشمس است به خاطر چند گزارش کوتاه از افتتاح پروژه‌های ملی به دست رئیس‌جمهور که وظیفه رسانه ملی است و آن را هم به‌طور ناقص و با طعنه و کنایه پخش می‌کند، عکس‌العمل نشان دهد و ظرفیت این را نداشته باشد که حقایق را ببیند و هراس از شکست زودهنگام انتخاباتی او را وادار کند که نامه‌نگاری کرده و خطاب به دکتر روحانی بگوید اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.
یا للعجب او که بی‌محابا و بدون ترس از روز داوری، خود به نمایش‌های تبلیغاتی متوسل شده و اهداف دین مبین و آرمان‌های انقلاب را در کارهای تبلیغاتی صرف نشان دادن خود می‌کند اکنون سراسیمه به دیگران اعتراض می‌کند.
بدتر آنکه به صداوسیما می‌گوید که از نشان دادن دکتر روحانی بپرهیزد و حال‌آنکه صداوسیما هرروزه و در این ایام نزدیک به انتخابات به هر وسیله ممکن تلاش می‌کند تا به نفع خود جناب رئیسی عمل کرده و حتی نطق وی را در هنگام ثبت‌نام با زیرنویسی به زبان‌های دیگر مستقیم پخش کرد و دیگر نامزدها را خیر.
آقای رئیسی متأسفانه همان پوپولیست گرایی و رسم احمدی‌نژاد را ادامه می‌دهید و موجبات وهن اسلام عزیز و انقلاب را فراهم می‌آورید. چطور می‌توانید مردم باشعور و آگاه ایران اسلامی را نادان فرض کنید و جنین نامه بنویسید که انگار مردم حقایق را نمی‌دانند و نمی‌فهمند.
آیا داوری شما درزمانی که در دستگاه قضا مسئولیت داشتید این‌گونه بوده است؟ که بوده وای بر این مردم بی‌نوا! و وای از روز قیامت!
بهتر است اگر وارد میدان سیاست شده‌اید از علی اخلاص عمل بیاموزید و به خود متکی شوید، اگر ترس و تزلزلی در خود مشاهده می‌کنید هر چه زودتر این میدان را به رجل سیاسی بسپارید و معلوم است که شما رجل سیاسی و مرد این میدان نیستید و از هم‌اکنون بهانه‌گیری و اشکال‌تراشی و حرف‌ و حدیث را آغاز کرده‌اید و با این رویه فردا و فرداها به جان رسانه‌ها و مطبوعات و فضای مجازی و همه مردم خواهید افتاد که «آنچه من می‌فهم عین دین است و شما هم انتقاد و اعتراضی نکنید.»


کد مطلب: 244328

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/244328/درباره-نامه-رئیسی-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1