کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طعنه رئیس حوزه هنری به بودجه و آسیب‌های اجتماعی /نمایش‌هایی که تماشاگر ندارند/آسیب اجتماعی با کار کلیشه‌ای برطرف نمی‌شود

29 فروردين 1396 ساعت 1:12


رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسیب اجتماعی با کار کلیشه‌ای در حوزه هنر و فرهنگ برطرف نمی‌شود.
به گزارش کبنا، امروز و با حضور سه هنرمند تئاتر و تلویزیون و سینما و جمع کثیری از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و علاقه‌مندان به هنر و البته با حضور تنها یک مسؤول از استان و آن هم معاون سیاسی امنیتی استاندار، آیین تجلیل از هنرمندان برتر استان و همچنین رونمایی از آثار تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
محمد شریف اسلامی در این نشست با تبریک هفته هنر انقلاب و با قدردانی از حضور هنرمندان کشوری در این نشست اظهار کرد: امیدواریم امسال سال خوبی برای دستگاه‌های فرهنگی باشد.
این مسؤول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید از هنرمندانی تجلیل کنیم که بستری برای رشد و شکوفایی آن‌ها نبوده و به قول حسین پناهی چه بسیار سعدی و فردوسی‌هایی که در این استان آمدند و رفتند بی‌آنکه حتی یک بیت شعر سروده باشند.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هنرمندان مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی استان ما هستند و امروز باید گفت که هنر انقلاب دوای درد جامعه است.
وی با اشاره به این که امروزه تهاجم فرهنگی رو به گسترش است افزود: باید با این آسیب‌ها مقابله کنیم و باید گلایه کرد که نقش هنرمندان از لحاظ اختصاص بودجه دیده نشده است.
اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه بودجه ما در سال ۹۵ رشد داشت و به ۲۳۰ میلیون تومان رسید افزود: با این بودجه‌ها می‌خواهیم به جنگ آسیب‌های اجتماعی برویم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بسترها و زیرساخت‌ها بسیار بهتر از گذشته است چرا که در سال‌های گذشته تئاترها را در سوله‌ها برگزار می‌کردیم افزود: آن روزها تئاترها در سوله برگزار می‌شد اما تماشاگر بسیار زیاد بود ولی امروز سالن‌های زیادی ایجاد شده که تقریبا خالی از تماشاگر است.


کد مطلب: 243867

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/243867/طعنه-رئیس-حوزه-هنری-بودجه-آسیب-های-اجتماعی-نمایش-هایی-تماشاگر-ندارند-آسیب-کار-کلیشه-ای-برطرف-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1