کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار گچساران از شورای شهر انتقاد کرد؛ جواب ندادن به نامه یعنی عزل رئیس اداره

28 فروردين 1396 ساعت 22:14




در نشست شورای سلامت گچساران موضوعات مهمی از جمله وضعیت اسفناک دفع زباله‌های عفونی ساختمان پزشکان گچساران مطرح شد.

به گزارش کبنا، عبدالرحیم رحیمی امروز در اولین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی که با حضور روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مصوبات سال گذشته که از طریق  شبکه بهداشت و درمان گچساران به ادارات و نهادها در زمینه اصلاح برخی از ساختارهای موجود مانند جمع‌آوری نخاله ساختمانی، جمع‌آوری صنوف آلاینده و جمع‌آوری زباله‌های عفونی پزشکی صورت گرفته اما از طریق ادارات پاسخی ارائه نشده است.

فرماندار گچساران با اشاره به کلینیک سینا ساختمان پزشکان گفت: وضعیت اسف‌ناک در کنار ساختمان پزشکان گچساران مورد تاسف است که برای دفع زباله‌های عفونی بیماران مراجعه کننده به پزشکان در این ساختمان برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است و چگونه پزشکان این اجازه را به خود می‌دهند که این نمای زشت در کنار ساختمان پزشکان به وجود بیاید.

رحیمی با اشاره به وظایف شورای شهر گچساران اذعان کرد: وظایف شورا آن نیست که فقط شهردار را باید عوض کنند و چرا اعضای شورای شهر در زمینه اجرا نشدن برخی از کارهای کوچک از شهردار سوال نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: هنوز بعد از چهار سال که از مصوبات دفع زباله‌های عفونی می‌گذرد جایگاهی مشخص نشده است.

رحیمی عنوان کرد: چرا شهرداری این اجازه را به خود می‌دهد که فرماندار و حراست فرمانداری در زمینه کارهای انجام نشده توسط شهرداری به این موضوع دخالت کندو ما برای گرفتن پست و سمت بالا اینجا قرار نگرفته‌ایم بلکه دلمان برای این شهر می‌سوزد.

رحیمی با اشاره به مصوبه سال گذشته در مورد رابط سلامت ادارات با شبکه بهداشت و درمان گچساران بیان کرد: آقای رئیس اداره معرفی رابط بهداشت بین ادارات و شبکه بهداشت چرا صورت نمی‌گیرد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران ادامه داد: چرا از بین ۴۰ اداره موجود تنها ۱۵ اداره رابط سلامت خود را به شبکه بهداشت و درمان معرفی کرده است و جواب ندادن به نامه فرماندار یعنی عزل آن رئیس باید صورت بگیرد.


کد مطلب: 243852

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/243852/فرماندار-گچساران-شورای-شهر-انتقاد-جواب-ندادن-نامه-یعنی-عزل-رئیس-اداره

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1