کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش امام جمعه چرام به ثبت نام «احمدی‌نژاد»

28 فروردين 1396 ساعت 14:22


امام جمعه چرام به ثبت نام رئیس جمهور سابق کشور در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
به گزارش کبنانیوز از چرام، حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در خصوص  ثبت نام رئیس جمهور سابق کشور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:عیار و ارزش انسان در نظام ولایی و توحیدی به ولایتمداری افراد است.
وی بیان کرد:کسانی در تاریخ همچون حسان بن ثابت بودند که همزمان با غدیرخم و در مدح امام علی(ع)شعر سرودند اما بعدها از امام خویش جدا شدند و مورد مذمت قرار گرفتند.
امام جمعه چرام گفت: کسانی هم که بنیان واقفیه را در شیعه گذاشتند،هرچند زمانی جزو بزرگان شیعه بودند اما با نپذیرفتن ولایت و امامت امام رضا(ع) مورد نفرت قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب به خاطر صلاح و مصلحت حال رئیس جمهور سابق وی را از حضور در عرصه انتخابات منع کردند اما وی یا بخاطر تکبر و غرور یا رفیق بد ویا دنیا طلبی و.. نپذیرفتند و باحضور و ثبت نام در وزارت کشور پایانی بر حیات سیاسی خویش رقم زده مگر اینکه توبه کند و برگردد.
حجت الاسلام افشار تصریح کرد: اما ذکر دو نکته حائز اهمیت است؛ ۱-اصحاب فتنه از این حرکت خوشحال نباشند زیرا آن ها قبل از او در این امتحان مردود شدند.۲-مردم ولایتمدار نیز ناراحت نباشند زیرا حمایت شما از وی بخاطر مواضع خوب سیاسی او در سال۸۴و۸۸بوده است و باید بدانیم که در این انقلاب ریزش هایی وجود دارد اما رویش های انقلاب اسلامی بیشتر از ریزش های آن است.
دعا می کنیم خداوند ما را در صراط مستقیم حفظ فرماید.برادران و خواهران؛انقلابی بودن شرط نیست بلکه انقلابی ماندن شرط است.
شاعر چه زیبا سروده است:
با علی در بدر بودن شرط نیست
ای برادر نهروان در پیش است


کد مطلب: 243660

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/243660/واکنش-امام-جمعه-چرام-ثبت-نام-احمدی-نژاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1