کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد؛ تحول آموزش‌وپرورش بویراحمد در سال گذشته

23 فروردين 1396 ساعت 9:24


سید محمدکاظم نظری در مراسم تجلیل از نخبگان علمی و فرهنگی دبیرستان فرزانگان یاسوج با تبریک ایام ماه رجب و روز پدر اظهار کرد: آموزش‌وپرورش بویراحمد در سال گذشته تحول خوبی پیداکرده و در سطح استان و کشور رتبه‌‎‌های قابل قبولی کسب کرده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان به‌عنوان نخبگان و آینده‌سازان کشور در توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور تأثیرگذار هستند، گفت: باید زمینه مناسب را برای ارتقاء درجات علمی و پیشرفت‌های روزافزون دانش‌آموزان فراهم کنیم تا جامعه‌ای آباد و علمی و توانمند داشته باشیم.
نظری بابیان اینکه دانش‌آموزان باید پرسشگر باشند و همواره خواسته‌ها و توقعات خود را با مسئولان مطرح کنند، گفت: مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی باید برای رفاه و پیشرفت دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هستند گام‌های مؤثری بردارند.
فرماندار بویراحمد اذعان کرد: دانش‌آموزان نباید به وضع موجود قانع باشد و همیشه مطالبه‌گر باشند.
سید علی‌اکبر هاشمی رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد با تبریک ماه رجب اظهار کرد: آموزش‌وپرورش بویراحمد در سال گذشته در مسابقات قرآن نماز و عترت رتبه‌ اول استانی و در رشته نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه رتبه اول کشوری را کسب کرد.
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد از کسب رتبه دوم کشوری شهرستان در مسابقات علمی و عملی کاردانش خبر داد و گفت: در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد هشت رتبه داشت که هفت رتبه مربوط به شهرستان بویراحمد است.


کد مطلب: 242496

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/242496/فرماندار-بویراحمد-تحول-آموزش-وپرورش-سال-گذشته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1