کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور کارمند با سابقه اداره دارایی در انتخابات شورا شهر گچساران(+تصاویر)

8 فروردين 1396 ساعت 0:25


حبیب الله عاملی مقدم کارمند خوش اخلاق و با سابقه اداره امور مالیاتی شهر ستان گچساران با همراهی جمعی از ریش‌سفیدان، دانشگاهیان، جوانان وایلات و اقوام مختلف با حضور در فرمانداری گچساران برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان ثبت‌نام کرد.
حبیب الله عاملی مقدم متولد ۱۳۵۴ از گچساران دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس رشته حسابداری و دارای ۲۰ سال سایقه خدمت در اداره امور مالیاتی می باشد.
عاملی مقدم به کبنانیوز گفت: به دعوت دوستان ، آشنایان، همکاران، ایلات و طوایف مختلف و از آنجایی که آشنایی کاملی از معضلات و مشکلات شهری دارم  وارد صحنه انتخابات شورای شهر شدم.
عاملی مقدم عنوان کرد: به دور مسائل سیاسی،گرایش فکری و حزبی، خط و باند سیاسی و بطور مستقل وارد صحنه انتخابات و برنامه ها و راهکار ها خود را از طریق پایگاه خبری کبنانیوز برای عموم مطرح خواهم کرد.
وی در مورد شعار انتخاباتی خود اینچنین بیان کرد: اعتقادی به شعار ندارم باید تلاش کنیم، که عمل ما با مردم سخن بگوید، و عمل شورا باید با در قالب تصمیمات عادلانه، کارشناسانه و نظارت منصفانه درجهت رضایت الهی و مردم و تأمین حقوق شهروندی و در دفاع از منافع عمومی تبلور یابد.
عاملی مقدم در ادامه تاکید کرد: شورا یک‌نهاد مدنی مبتنی بر خرد جمعی هست بجای شعار باید هدفمند و با درک عمیق نیازها و خواسته‌های مردم و از طرفی با شناخت کمبودهای شهر در جهت بهبود وضع زندگی و گسترش خدمات رفاهی، آموزشی، بهداشتی، تفریحی به معیشت مردم کمک کند. باید تلاش شود شوراهایی تشکیل شود که رعایت قانون و موازین اسلامی به‌عنوان دو شرط اصلی بر وظایف آن‌ها سرلوحه عمل آن‌ها قرار گیرد.
 


کد مطلب: 240334

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/240334/حضور-کارمند-سابقه-اداره-دارایی-انتخابات-شورا-شهر-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1