کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعزام ۱۲ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان در ایام نوروز

27 اسفند 1395 ساعت 7:22


 
جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۲ گروه جهادی دانشجویی از سراسر استان در نوروز ۹۶ خبر داد.
جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان جهادی از دانشگاه های مختلف استان ایام نوروز را در کنار مردم صمیمی و صادق روستاهای استان خواهند گذراند.
جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۱۲ گروه جهادگر دانشجویی از ابتدای ایام نوروز تا اتمام تعطیلات در روستاهای محروم استان مشغول خدمت رسانی خواهند بود .
سید عباس رضایی با اشاره به اینکه این اردوها از روز اول فروردین تا پایان تعطیلات نوروزی در جریان است ، تصریح کرد: در این اردوها خدمات عمرانی فرهنگی بهداشتی-درمانی و طرح های اوقات فراغت جهادی برای قشرهای مختلف روستا ها به ویژه نوجوانان برگزار خواهد شد .
جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد این حضور در میان مردم را از برکات انقلاب اسلامی دانست و نقطه برجسته این حرکت ها را حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در پیشانی این حرکت برشمرد .
رضایی افزود: شرط ادامه حیات انقلاب اسلامی انتقال نسلی آرمان ها و اهداف آن درست به مثابه حدوث انقلاب است که جوانان امروزی و فرزندان این مردم شریف خود ثابت کرده اند در این مسیر ثابت قدم خواهند بود .
وی ضمن تشکر از همه کسانی که همراه فرزندان دانشجوی خود هستند از دولت و مدیران سازمان ها خواست که به حرکت جهادی نه به عنوان رقیب که به عنوان فرصت در خدمت رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان حقیقی انقلاب و نظام نگاه کنند .


کد مطلب: 237666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/237666/اعزام-۱۲-گروه-جهادی-دانشجویی-مناطق-محروم-استان-ایام-نوروز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1