کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تنها تولید کننده سقف‌های کاذب جنوب کشور در کهگیلویه و بویراحمد

16 اسفند 1395 ساعت 10:23


مدیرعامل بزرگترین کارخانه روکش‌های PVC جنوب کشور گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد انواع دیوار پوش و سقف‌های کاذب تولید می‌شود.

عبدالله قبادی مدیر جوان و توانمند تنها تولیدی سقف‌های کاذب در جنوب کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: این کارخانه به مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا تجهیز شده است و در حال حاضر با کیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کند.
مدیرعامل کارخانه دماوند کار گچساران افزود: این کارخانه توانسته است برای بیش از ۹۰ نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کند.
وی در ادامه با اشاره به محصولات تولید شده در این کارخانه، اظهار کرد: انواع روکش‌های PVC در ۶۰ رنگ و طرح مختلف، انواع دیوار پوش و سقف‌های کاذب تولید و به سایر نقاط استان و کشور صادر می‌شود.
قبادی در ادامه با قدردانی از مسئولان در جهت حمایت از واحدهای تولیدی، بیان کرد: واحدهای تولیدی در واقع نبض اقتصاد مقاومتی است، بنابر این حمایت همه جانبه مسئولان از این واحدهای تولیدی رشد اقتصادی و توسعه را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: تمام پرسنل و کارکنان این واحد تولیدی، بومی است و محصولات آن با نام «معین پلاست» در بازارهای مختلف ملی و بین‌المللی به فروش می‌رسد.
تولید محصولات با بهترین کیفیت و با به روزترین تکنولوژی‌های دنیا
آدرس کارخانه: شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران خیابان کارآفرینی دوم
شماره تلفن: ۵-٣٢٣١٠۶۴٢-۰۷۴


کد مطلب: 235015

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/235015/تنها-تولید-کننده-سقف-های-کاذب-جنوب-کشور-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1