کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش عضو شورا به مطلب «سکوت اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر یاسوج»

3 اسفند 1395 ساعت 20:00


عضو اصلاح‌طلب شورای شهر یاسوج گفت: حاضرم در هر مکانی و یا جلسه‌ای پاسخگوی عملکردم باشم.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بعد از انتشار مطلبی با عنوان «غیرت، سکوت و ادعای اصلاح طلبی؛ آسه بریم و آسه بیایم گربه شاخمان نزند» [کلیک کنید]، علی‌ علی‌پور عضو شورای شهر یاسوج به این مطلب واکنش نشان داد.
علی‌پور در گفت‌وگو با کبنانیوز، با اشاره به این مطلب، اظهار کرد: هر عضو شورای شهر یاسوج می‌تواند صحبت‌ها و اظهارات خودش را بیان کند و در هرجا که هم لازم بوده ما در راستای منافع مردم حرف زدیم.
این عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: ضمن احترام به مطالب مطرح شده در این یادداشت، در طول این سال عملکرد و مصاحبه‌های بنده مشخص و روشن است و همواره از حقوق مردم دفاع کرده‌ام.
وی با بیان اینکه آقای اردشیری در جمع خبرنگاران در منزل شخصی‌اش مطالبی را بیان کرد و من نیز خیلی از حرف‌های او را قبول دارم، افزود: و از طرفی دلیلی ندارد که هر عضوی مطالبی را می‌گوید ما نیز جبهه‌گیری یا واکنشی نشان دهیم، ضمن اینکه در موقعیت‌های لازم، بطور مثال در مسئله طرح خرید کارخانه سنگ شکن توسط شهرداری یاسوج و یا دیگر موارد حرف‌های خودمان را زدیم.
علی‌پور گفت: من از آقای خردمند اگر شخصیت حقیقی و وجود خارجی دارد، می‌خواهم که در فضای رسمی با هم صحبت کنیم و پاسخگوی عملکردم باشم.
این عضو شورای اسلامی یاسوج در ادامه با دفاع از عملکرد خود، گفت: طرح استیضاح شهردار یاسوج را در دستور کارم دارم و اکنون در حال جمع کردن امضاء از اعضای شورای شهر هستم.
وی تصریح کرد: همواره در زمان و مکان‌های مختلف از عملکرد شهردار انتقاد کردیم و تذکرات لازم را در صحن علنی شورا داده‌ام که همه گفت‌وگو و اظهارات بنده در رسانه‌ها موجود و قابل مشاهده است.
علی‌پور گفت: در دفاع از حقوق شهروندان کوتاه نیامده‌‌ام و کوتاه نخواهم آمد و آماده پاسخگویی عملکرد با حضور رسانه‌ها هستم.
وی در ادامه افزود: این مطلب یا شیطنت رسانه‌ای است و یا اگر نویسنده مطلب وجود خارجی دارد، حاضرم با او گفت‌وگو کنم.
عضو شورای شهر یاسوج گفت: رسانه‌ها باید به رسالت ذاتی خود به نحو احسن عمل کند و قرار نیست اگر کسی از آقای علی‌پور خوشش نیامده او را تخریب کند.
 


کد مطلب: 231771

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/231771/واکنش-عضو-شورا-مطلب-سکوت-اعضای-اصلاح-طلب-شورای-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1