کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صعود مقتدرانه تیم نفت و گاز گچساران به دور دوم مسابقات

29 بهمن 1395 ساعت 19:27


از هفته بیست و چهارم  لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه نخست این رقابت ها دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه از ساعت ۱۵ با تاخیر یک ساعته به دلیل عدم حضور به موقع داوران در ورزشگاه شهید بشارت گچساران به مصاف هم رفتند.
به گزارش کبنااسپورت،این دیدار برای نفتی های گچساران مهم بود و کسب سه امتیاز مجوز صعود آنان به دور بعد رقابت ها جهت صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را مهیا می ساخت.
شاگردان داریوش یزدی در دقیقه ۲۰ بازی توسط علی کرمی به گل اول دست یافتند تا نیمه اول با خیالی آسوده به رختکن بروند.
نفتی های گچساران در نیمه دوم تیم برتر میدان و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند تا در دقیقه ۷۴ برخلاف جریان بازی این تیم بعثت کرمانشاه باشد که توانست به گل مساوی دست یابد.
در دقیقه ۸۲ بازی ،بازیکن شماره هفت تیم بعثت کرمانشاه به دلیل حرکت غیر ورزشی از سوی داور با کارت قرمز اخراج گردید تا این تیم ده نفره به ادامه بازی بپردازد.
در پایان ۹۰ دقیقه داور چهارم شش دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و در دقیقه ۹۵ که همه منتظر سوت داور و کسب یک تساوی بودند سهیل صالحی که در دقیقه ۷۷ بازی به میدان آمده بود گل پیروزی بخش تیم نفت و گاز گچساران را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود نفت و گاز گچساران رقم و به کسب سه امتیاز حساس این دیدار دست یابد.


کد مطلب: 231361

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/231361/صعود-مقتدرانه-تیم-نفت-گاز-گچساران-دور-دوم-مسابقات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1