کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات شهردار و فرماندار گچساران در باره انفجار یک واحد مسکونی گچساران

25 بهمن 1395 ساعت 13:42


مسئول ایستگاه شماره یک آتش نشانی گچساران گفت: آتش سوزی و انفجار با عث تخریب یک باب منزل مسکونی در بافت فرسوده گچساران و مصدوم شدن دونفر شد.
فریبرز صالحی در ادامه افزود: در ساعت یک و ۹ دقیقه بامداد امروز دوشنبه، ۲۵ بهمن ماه طی تماس تلفنی با ۱۲۵ یک انفجار واحد مسکونی گزارش داده شد.
وی بیان کرد: آتش سوزی و انفجار باعث تخریب یک باب منزل مسکونی در بافت فرسوده گچساران و مصدوم شدن دو نفر شد.
مسئول ایستگاه شماره یک آتش نشانی گچساران تصریح کرد: این حادثه در محله خیابان کیامرثی این شهر رخ داد.
صالحی عنوان کرد: متاسفانه این منزل در بافت فرسوده قرار داشت و ماموران آتش نشانی با سختی توانستند پس از پیاده روی خدمات نجات را انجام دهند.
وی با یبان اینکه در این حادثه  یک خانم و یک مرد آسیب دیده بودند، اضافه کرد: این عملیات توسط دو اکیپ امداد نجات و اطفاء حریق متشکل از ۶ نفر انجام شده است.
همچنین مرتضی گندمکار، رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی گچساران در این زمینه گفت: دو مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.
وی افزود: خانم مصدوم این حادثه صبح از بیمارستان مرخص شده است و یک مصدوم دیگر که مرد بود جهت مداوا بستری است که حال عمومی وی رضایت بخش می باشد.
اردلان زینل زاده، شهردار گچساران نیز گفت: متاسفانه حادثه در بافت فرسوده گچساران رخ داده است.
وی در باره علت حادثه افزود: علت حادثه در دست بررسی است.
زینل زاده بیان کرد: به علت صعب العبور بودن محل حادثه و اینکه کوچه بسیار تنگ و امکان ورود ماشین به آن وجود نداشته و ماموران آتش نشانی به سختی توانستند کار اطفا حریق و امداد را انجام دهند.
شهردار گچساران اضافه کرد: از ساکنین بافت فرسوده تقاضا می‌شود تا هرچه زودتر برای بهسازی منازل خود اقدام کرده تا دیگر شاهد چنین حوادثی تلخی نباشیم.
فرماندار گچساران در این باره گفت: این انفجار ساعت ۱:۰۹ دقیقه بامداد دوشنبه در محله کیامرثی گچساران رخ داد.
وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند و یک نفر از مصدومان با کمک نیروهای آتش نشانی از زیر آوار خارج شد.
فرماندار گچساران گفت: مصدومان این حادثه که دچار سوختگی و خونریزی شده بودند توسط اورژانش به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند که حال عمومی آنان رضایت بخش اعلام شده است.
رحیمی با بیان اینکه علت حادثه مشخص نیست افزود: علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این منزل مسکونی در محله کیامرثی و بافت فرسوده بود به دلیل کم عرض بودن معابر و سخت گذر بودن نیروهای امدادی به زحمت آتش را مهار و مصدومان را منتقل کردند.


کد مطلب: 228593

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/228593/توضیحات-شهردار-فرماندار-گچساران-باره-انفجار-یک-واحد-مسکونی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1