کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خانه کارگر گچساران پلمپ شد

22 دی 1395 ساعت 23:49


مرکز تحقیق و آموزش خانه کارگر با پیگیری اداره فنی و حرفه‌ای گچساران تعطیل شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، جنتی رئیس خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد  با تایید این خبر گفت: خانه کارگر بر اساس رسالت و اساسنامه‌ای که دارد به جامعه کارگری و خانواده‌های آنها آموزش‌های را به شکل رایگان به این قشر از جامعه می‌دهد.
جنتی ادامه داد: خانه کارگر استان در شهرستان گچساران اقدام به آموزش‌های رایگان به کارگران و خانواده‌های آنها کرد که این کلاس‌ها با پیگیری اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان گچساران تعطیل شدند.
وی تصریح کرد: طی چند مدت گذشته اداره فنی و حرفه‌ای نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت رایگان معترض بودند و به ما در این مورد گوشزد کرده بودند که با گرفتن مجوز از فنی و حرفه‌ای و اخذ هزینه از دانش پژوهان اقدام به برگزاری این دوره‌های آموزشی کنیم.
وی افزود: امروز بدون اطلاع قبلی و فرصت دفاع  خانه کارگر شهرستان گچساران پلمپ شد و اجازه ندادند که مستندات و مجوزهای لازم تحویل داده شود.
رئیس خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طبق اساسنامه ما مکلف به ارائه خدمات آموزشی بصورت رایگان به کارگران و خانواده‌های آن‌ها هستیم چرا که کارگران قشر ضعیف و کم درآمد جامعه هستند و برگزاری دوره‌های آموزشی آن هم بصورت رایگان کمک شایانی به این قشر کم درآمدجامعه می‌کند.
جنتی ادامه داد: ماهیانه بطور متوسط ۱۰۰۰نفر در خانه کارگر گچساران بصورت رایگان از دوره‌های آموزشی و مهارتی بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: فنی و حرفه‌ای بداند ما خدمات آموزشی و مهارتی رایگان را به کارگران وخانواده‌های آنان ادامه خواهیم داد و دست از این کار برنخواهیم داشت چرا که وظیفه خانه کارگر کمک به قشر ضعیف و کم درآمد کارگر در جامعه است و وجود دوره‌های آموزشی و مهارتی خانه کارگر باعث می‌شود کارگران و خانواده‌های آنان مثل سایرین بتوانند این آموزش‌ها و مهارت‌ها را فرا گیرند و عقب نمانند.
جنتی تاکید کرد: اداره فنی و حرفه‌ای از ما می‌خواهد با اخذ هزینه دوره‌های مذکور را برگزار کنیم و این با اساسنامه و قوانین خانه‌ی کارگر مغایرت دارد.


کد مطلب: 222505

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/222505/خانه-کارگر-گچساران-پلمپ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1