تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۲۲۲۰۷۰

تحلیل بازی نفت گچساران و قشقایی شیراز

۸
۰
کبنا ؛ 

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دنبال حضور در صدر جدول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با غلبه بر قشقایی شیراز است.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور با حساسیت خاصی برگزار می‌شود.

در حالی که برخی از تیم‌ها برای بقا در این رده از فوتبال کشور به مصاف هم می‌روند برخی دیگر از تیم‌ها نیز برای صدرنشینی و صعود به یک رده بالاتر فوتبال ایران یعنی برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور با رقیبان کارزار می‌کنند.

کهگیلویه و بویراحمد در این رده از فوتبال کشور در فصل جاری دو نماینده خوب و شایسته دارد که تا این جای کار نتایج خوبی در برابر حریفان خوب و سرسخت خود گرفته‌اند.





تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج از قضا در یک گروه از این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند و هر دو نیز در جدول رده‌بندی مسابقات با توجه به بضاعتی که دارند در جایگاه مناسبی قرار گرفته‌اند.

تیم فوتبال نفت گچساران امسال از یک مربی کارکشته و باهوش و بازیکن سال‌های نه چندان دور فوتبال خوزستان یعنی داریوش یزدی بهره می‌برد.

داریوش یزدی در هر کجا که حضور داشته و در رده‌های مختلف فوتبال تاکنون نتایج خوبی با تیمی‌های خود گرفته است و در فوتبال گچساران نیز نتایج خوب خود را ادامه داده به نحوی که امسال توانست در کاری بزرگ دو تیم بزرگ فوتبال خوزستان را با تیم دسته دومی نفت گچساران از جام حذفی فوتبال کشور کنار بزند.

این مربی باهوش با بازیکنان خوب خود تا آخرین مراحل جام حذفی پیش آمد که در نهایت در برابر تیم امیر قلعه‌نویی و تراکتورسازی تبریز از گردونه مسابقات جام حذفی فوتبال کشور حذف شد.

اما در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران اکنون در رده سوم این رقابت‌ها قرار دارد و در این هفته در شهر خود باید به مصاف تیم قشقایی شیراز برود.





تیم نفت که به هیچ وجه به دنبال کسب حداقل نتیجه در این دیدار حساس نیست در پی آن است که با شکست تیم قشقایی خود را به صدر جدول این رقابت‌ها نزدیک‌تر کرده و خود را مدعی جدی صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بداند.

تیم نفت گچساران در حالی به مصاف قشقایی در خانه خود می‌رود که تیم شیرازی از توان هواداران ایل بزرگ قشقایی در گچساران که تعداد آن‌ها کم هم نیست استفاده خواهد کرد.

تیم نفت البته در هفته‌ نخست نیم فصل اول این رقابت‌ها کاری بزرگ انجام داد و در حالی که همه تیم‌های کشور به دلیل حذف پرسپولیس از جام حذفی توسط قشقایی از این تیم شیرازی واهمه داشتند؛ درست یک هفته بعد از بازی تاریخی پرسپولیس و قشقایی در شهر شیراز توانست شکست پرسپولیس را تلافی کرده و اجازه ندهد قشقایی بیش از یک هفته سرمست پیروزی بر تیم بزرگ پایتخت باشد.



تیم فوتبال قشقایی شیراز


حال باید بازی‌های روز پنج‌شنبه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به نظاره بنشینیم که کدام یکی از این دو تیم موفق به کسب حداکثر امتیازات خواهند شد.

تا این جای رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت نشان داده که خوب نتیجه‌گیر می‌گیرد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است قشقایی باز هم به مانند شکست پرسپولیس این بار  نیز رسم غول‌کشی را به جای آورد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نفت راحت این تیم راشکست میده
احمد
Iran, Islamic Republic of
قشقایی مال شیرازه نه مال گچساران نفت مال گچسارانه و نفته که مال شهر خودمونه
هوادار نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
بنده بعنوان یک لر از هواداران نفت وگاز تقاضامندم هیچ گونه بی احترامی به تیم قشقایی نکنند زیرا برادران قشقایی همگی هم فرهنگ و همسایه و فامیل خودمان هستند.حتی بین هر دو قوم اکثر مردم هم ترکی صحبت می کنند وهم لری و این یعنی هم فرهنگ بودن.

برادران ترک زبان همیشه هوادار نفت وگاز بوده اند که به احترام آنها ما باید روز پنجشنبه با تشویق تیم قشقایی و نفت وگاز جبران محبت های آنها را بکنیم.
قشقایی و باوی و بویر احمد سالها بر سر یک سفره نان خورده اند و در مواقع لزوم با هم متحد هم می شوند.

فوتبال زبان مشترک ملتها و قومیت هاست و بهانه ای برای دوستی ها.


به امید صعود نفت وگاز گچساران محبوب ترین و پرتماشاگرترین تیم لیگ دو ایران به لیگ یک .
متین
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا نفت وگاز چهاربر صفربرنده بازی است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بازم مسخره بازی شروع شد نبی اسدی مرد روزهای سخت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نبی باید باشه
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
جونوم من نفس نفت و گاز
بزنیت ای کله دو گوشییله
تماشاچی
Iran, Islamic Republic of
قارون من سر بچیل خوم بو امرو جره. دلش ایخو تاج بیانیه بیه، دلش ایخو قشقایی لر بو، دلش ایخو خوش گلدیز بو، دلش ایخو بی حضرات قشقی قوم و خویش و ککا بیم. دوستان از شوخی گذشته امروز اخلاق و برادری و مهمان نوازی را ب نمایس بگذاریم.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1