کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دربی هواداران دو تیم؛ با رنگ و بوی قشقایی

22 دی 1395 ساعت 0:10


شهاب بهرامی یادکوری
روز بیست و سوم دیماه دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و قشقایی شیراز در استادیوم شهدای نفت برگزار می شود.
با توجه به اینکه تیم قشقایی شیراز متعلق به تمام هواداران قشقایی در استانهای جنوبی کشور است و تیم نفت و گاز محبوب قشقایی های و مردم گچساران می باشد.
اما قطعا تیم قشقایی شیراز در این شهر مورد استقبال قشقایی های این شهر قرار خواهد گرفت لذا این بازی را می توان یک بازی خانگی برای هر دو تیم به حساب آورد.
این بازی فرصت مناسبی است برای هواداران همشهری هر دو تیم که با ایجاد فضای سالم ورزشی بیشترین لذت را از یک بازی خوب و جوانمردانه ببرند و فارغ از نتیجه ی بازی با شادی و شعف ورزشگاه را ترک کنند.
قطعا در این مسابقه آنچه که مورد تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار خواهد گرفت بازی خوب و بدون حاشیه از بازیکنان هر دو تیم خواهد بود.
از مسئولان محترم باشگاه نفت و گاز انتظار می رود بستر مناسب را جهت برگزاری مسابقه ای جذاب و سالم و بدور از هر گونه حاشیه فراهم نمایند.
همانطور که بازی رفت این دو تیم در حافظیه ی شیراز در میان استقبال پر شور هواداران قشقایی بدون کوچکترین حاشیه و بی احترامی به تیم فوتبال نفت و گاز برگزار شد، امید می رود مسئولان و هواداران تیم محبوب نفت و گاز هم در مهمان نوازی، شان والای اجتماعی خود را نشان دهند.
نیروی محترم انتظامی هم انشاالله با حضور مقتدرانه ی خود نظم لازم را در این دیدار ورزشی بر قرار خواهد نمود.
از کلیه ی هواداران تیم قشقایی دعوت می نماییم با حضور پر شور و بانشاط در ورزشگاه، شعور بالای خود رابا رعایت اخلاق اسلامی و انسانی به نمایش گذاشته و این مسابقه را به خاطره ای خوش برای هواداران هر دو تیم تبدیل کنند.
یاشاسین قشقایی، یاشاسین گچساران


کد مطلب: 222013

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/222013/دربی-هواداران-دو-تیم-رنگ-بوی-قشقایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1