کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاش صداوسیما قبلاً هم تصاویر «هاشمی‌رفسنجانی» را نشان می‌داد / زنده و مرده او محور وحدت است / مراسم یادبود «هاشمی‌رفسنجانی» در دهدشت

20 دی 1395 ساعت 19:45


نشست خبری فرماندار کهگیلویه جهت برگزاری مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنحانی عصر امروز با حضور اصحاب رسانه در فرمانداری کهگیلویه برگزارشد.pozsh
به گزارش کبنانیوز، علی پوزش فرماندار کهگیلویه ضمن گرامی داشت یاد وخاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی کسی بود که همیشه محور وحدت بود وامروز که به رحمت خدا پیوسته مرده ایشان نیز باید محور وحدت باشد.
فرماندار کهگیلویه با گلایه از صدا وسیما گفت: کاش صداوسیما قبلا همین فیلم‌ها وتصاویر را هم نشان می‌داد که قطعا اگر این کار را می‌کرد تاثیر بیشتری بر مردم داشت.
پوزش درادامه با قرائت بخشی از پیام تسلیت مقام معظم رهبری، پیام وی را عاطفی دانست افزود: هاشمی حتی زمانیکه فرزندان ایشان نیز مورد تعرض قرار گرفتند نیز هوای نظام وانقلاب ورهبری را داشتند.
مقام ارشد اجرائی شهرستان گفت: مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی با محوریت بخشداری‌ها وهماهنگی با دفا‌تر ائمه جمعه برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد ملت ایران صبح سه‌شنبه از طریق تلویزیون شاهد مراسم تشیع وتدفین آیت الله هاشمی باشند قرار شد مراسم یادبود ایشان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان دهدشت برگزار می‌شود که از تمام مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.
 پوزش اظهار داشت: مجلس ترحیم آن فقید عالیقدر فردا بعد از نماز مغرب و عشا در دهدشت برگزار خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: این مراسم با حضور مسؤولان و اقشار مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار و یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گرامی داشته می‌شود.

پوزش با بیان اینکه مرحوم آیت الله رفسنجانی از شخصیت‌های بی‌نظیر و بی‌بدیل قبل و پس از انقلاب بود افزود: ایشان مخزن اسرار انقلاب و شخصیتی بود که در دوران مبارزات قبل از انقلاب در کنار امام راحل حضور پررنگ داشت.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب نیز در صحنه‌های مختلف یار و یاور رهبری بود گفت: هر جا نیاز به تصمیم‌گیری سخت بود مثل کوهی استوار همیشه وجود داشته است.

پوزش از مرحوم آیت‌الله رفسنجانی به محور و مظهر وحدت نام برد و تصریح کرد: شخصیتی معتدل و مخالف هرگونه افراط و تفریط بودند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به مجاهدت‌های این عالم بزرگوار در راه انقلاب گفت: طی ۶۰ سال رفاقت و یاوری هیچ گاه از رهبری جدا نشدند.

پوزش پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را عاطفی و روشن‌کننده بسیاری از مسایل خواند و افزود: مرحوم آیت‌الله رفسنجانی به رغم پیچ و خم‌های زندگی هیچ گاه از مسیر انقلاب و رهبری خارج نشده و انقلاب و رهبری را با خانواده خود معاوضه نکردند.


گفتنی است مراسم تشیع وتدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح سه‌شنبه برگزار و وی در کنار مرقد امام خمینی (ره) آرام خواهند گرفت.


کد مطلب: 221785

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/221785/کاش-صداوسیما-قبلا-هم-تصاویر-هاشمی-رفسنجانی-نشان-می-داد-زنده-مرده-او-محور-وحدت-مراسم-یادبود-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1