کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نفت گچساران یک قدم تا صدر جدول / زاگرس‌ یاسوج با دست خالی به کارش ادامه داد

18 دی 1395 ساعت 17:31


در دومین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال تیم‌های فوتبال زاگرس یاسوج و نفت و گاز گچساران دست به کاری بزرگ زدند و توانستند تیم‌های خوب فولاد نوین اهواز و بعثت کرمانشاه را در این هفته شکست دهند و هر دو برای فوتبال استان در این سطح از لیگ فوتبال ۶ امتیاز کسب کنند.
در بازی نفت و گاز گچساران که بیرون از خانه این تیم برگزار شد تیم نفت موفق شد با دو گل بر تیم خوزستانی غلبه کند تا پازل پیروزی‌های داریوش یزدی مربی خوزستانی تیم نفت مقابل تیم‌های هم استانی خود تکمیل شود.
تیم نفت و گاز گچساران با این برد و کسب ۲۷ امتیاز و با یک بازی کمتر پشت سر تیم‌های نفت امیدیه و اروند خرمشهر دو تیم خوزستانی این گروه قرار گرفت و در صورت برد در بازی عقب مانده خود در صدر جدول قرار می‌گیرد.
شاگردان داریوش یزدی با بردی که مقابل فولاد نوین کسب کردند در طول سه ماه گذشته تیم‌های خوزستانی را از دم تیغ گذرانده است به طوری که در جام حذفی و در اهواز موفق به حذف تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان دو تیم لیگ برتری این استان شد.
در سوی دیگر میدان تیم بی‌بضاعت زاگرس یاسوج که حتی پول نهار و شام و تغذیه بازیکنان تیم را ندارد و جا و مکانی برای استراحت و اسکان این تیم در یاسوج هم ندارند و از جیب بازیکنان و مربی تیم برای حضور تیم در لیگ هزینه می‌شود، توانست در یاسوج در یک بازی برتر تیم خوب بعثت کرمانشاه را شکست دهد.
تیم زاگرس در حالی توانست تیم بعثت کرمانشاه را شکست دهد که برخی بازیکنان تیم به دلیل مشکلات مالی این تیم را ترک کرده‌اند.
شاگردان حمید کرمی با این برد وضعیت خود را در جدول این گروه بهتر از قبل کردند و تنها ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.
تیم فوتبال زاگرس که در این هفته‌ها از کاپیتان سابق تیم شهرداری یاسوج و بازیکن باتجربه هم استانی یعنی صمد اکبری استفاده می‌کند توسط این بازیکن و در دقیقه ۹۰ بازی در حالی که یک بازیکن کمتر از حریف داشت توانست تیم بعثت را با دست خالی روانه کرمانشاه کند.
به هر حال امیدواریم که دل مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد به رحم آمده و در ادامه راه، تیم فوتبال زاگرس یاسوج را جهت موفقیت‌های بیشتر یاری دهند.


کد مطلب: 221238

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/221238/نفت-گچساران-یک-قدم-صدر-جدول-زاگرس-یاسوج-دست-خالی-کارش-ادامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1