تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۲۲۱۰۷۰

پیوستن سه بازیکن جدید به تیم نوجوانان نفت و گاز گچساران پیوست

۸
۰
کبنا ؛سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: سه بازیکن جدید به نام‌های احمد رضا پویا، ابوالفضل ابوالفتحی و افشین غلامی به تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز این شهرستان پیوستند.

محمدرضا یزدان‌شناس اظهار داشت: این بازیکنان با صلاحدید کادر فنی برای حضور قدرتمندانه تیم نفت و گاز گچساران در لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور به بازیکنان قبلی اضافه شدند.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران که اکنون در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برد، با انجام دیدارهای تدارکاتی و تمرینات منظم خود را آماده نیم فصل دوم می‌کند.
یزدان‌شناس ابراز داشت: فوتبالیست‌های نوجوان گچسارانی عصر امروز در یک دیدار دوستانه از ساعت ۱۴ در استادیوم شهید رجایی لیکک به مصاف تیم پرستو بهمئی رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
وی گفت: در این دیدار با درخواست تیم نفت، تیم پرستو از چند بازیکن بزرگسال و امید خود نیز استفاده کرد.
یزدان‌شناس بیان کرد: تک گل نفتی‌ها در این بازی را دانیال خالویی در دقیقه ۲۰ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل تیم پرستو نیز در ثانیه‌های آخر این رقابت وارد دروازه نماینده گچساران شد.
وی ادامه داد: نوجوانان نفت و گاز پنجشنبه هفته آینده نیز دیدار دوستانه دیگری مقابل دهیاری چهاربیشه برگزار خواهند کرد و بعد از این دیدار دوستانه خود را آماده دیدار حساس مقابل برق نوین شیراز خواهند کرد.
دیدار تیم‌های برق جدید شیراز و نفت و گاز گچساران در گروه سوم رقابت لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور روز ۳۰ دی جاری در ورزشگاه شهدا ارتش شیراز برگزار می‌شود.
این تیم تاکنون ۶ امتیاز در لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کسب کرده است.
نفت و گاز گچساران در فصل ۹۵-۹۶ رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور در گروه سوم با تیم‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، برق جدید شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز و امید گناوه هم گروه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت نوجوانان باغیرت وافتخار استان .
با آرزوی شکست تیم قدرتمند برق جدید شیراز.
Amir
Iran, Islamic Republic of
خیلى خوبه انشاالله که موفق باشید
گچ
Iran, Islamic Republic of
همه کارای ما برعکسه
اخه تیم نوجوانان لیگ برتر برا چیمونه وقتی سال اینده همشون باید بخاطر نداشتن تیم جوانان بی تیم و بیکار بشن ..توی این چند سال همه اومدن لیگ برتر نوجوانان بازی کردن و بعدش بخاطر نبود تیم فوتبالشون نابود شد
اقایان مدیر که خودتونم نمیدونید دارید چیکار میکنید به جای نوجوانان یه سهمیه امید لیگ برتر بگیرید که بازیکن بسازید برا بزرگسالان ..جای هزینه های بیخودی برای بازیکنای بی کیفیت غیر بومی به جوونای این استان بها بدید...خدایی یعنی این چیزا به ذهن خودتون نمیرسه؟؟
فوتبال دوست
Romania
سلام بر این دوستی که این متن را گذاسته.یا در جریان نیستید یا می دونین وخودتون رابه اون راه زدینه.مگه امید تشکیل ندادن پارسال و رفتند حذف شدند.با چه مشقتی امتیاز گرفتن و با اوردن یک مربی .... دوباره سقوط کرد به لیگ استان و امتیاز کشوریشو از دست داد.واله خدا پدرومادر این کادر نوجوانان را بیامرزه که الان ۵ ساله تیم را در لیگ برتر با بازیکنای بومی نگه داشتنه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
انشالله تیه حسودل کورابو که چش نداره بینن یه تیم داره پیشرفت ایکنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
انشالله قهرمان می شن
دوست گچ
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما تا حدودی درست میگویید. ولی تیم نفت باید از رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید فعالیت کند. یک بازیکن باید از نونهالان استعداد یابی شود و در نوجوانان تا امید در پایه فعالیت کند و با پختگی کامل جذب بزرگسالان شود. نبود هر کدام از این رده ها به نفع تیم نیست
عشقم نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
انشاالله تیم پاک فوتبال ایران یعنی نوجوانان نفت وگاز گچساران همچنان مسیر ترقی را بپیماید.

این تیم جای کشف بازیکنانی چون رشید مظاهری،میلادغریبی،علی رضا کوشکی و.....بوده .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1