کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موفقیت ۲ داور ملی فوتبال استان در تست جزیره کیش

16 دی 1395 ساعت 15:00



 رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با کبنااسپورت اظهار کرد: داوران هم استانی ما در کشور دارای جایگاه بسیار خوبی هستند که در دهه اخیر شاهد درخشش در عرصه داوری ملی فوتبال کشور بوده‌ایم.
سید پرویز موسوی افزود: داوران کهگیلویه و بویراحمد توانسته‌‌اند با افزودن بر درجات علمی و دانش داوری خود همواره در فوتبال ایران آماده قضاوت دیدارهای حساس باشند.

موسوی عنوان کرد: رقابت بسیار خوب و سازنده‌ای در بین داوران هم استانی وجود دارد و آن‌ها با پرهیز از هرگونه تنش و حاشیه و تنها با رقابت سالمی که دارند در حال ارتقای وضعیت خود هستند.

وی به داوران هم استانی که در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارند اشاره کرد و گفت: در این فصل یک داور و یک کمک داور خوب با درجه ملی و یک ناظر از استان ما در لیگ برتر فوتبال کشور مشغول فعالیت هستند که تاکنون توانسته‌اند بدون کمترین خطا و اشتباه، نظر و نگاه کمیته داوران فدراسیون فوتبال را به خود جلب کنند.



موسوی گفت: روح‌الله شریفی به عنوان داور وسط، محمد راهی به عنوان کمک داور و خداداد افشاریان پیشکسوت و داور بین‌المللی در این فصل درخشش خوبی داشته‌اند و بازی‌های حساسی را بدون مشکل قضاوت و نظارت کرده‌اند.۱۳۹۵۱۰۱۶۰۰۰۱۴۱_photol

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری سمینار دانش‌افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور در جزیره کیش خبر داد و گفت: تعداد ۷۲ داور و کمک داور کشور حضور دارند که دو نفر از آن‌ها از استان ما هستند و در دوره ۵ روزه‌ای در جزیره کیش شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در این دوره علاوه بر کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف برای دانش‌افزایی داوران، تست آمادگی جسمانی از آنها به عمل آمد که هر دو داور هم استانی در آن موفق بودند و در ادامه نیم فصل دوم نیز در خدمت جامعه داوری و فوتبال کشور خواهند بود.

موسوی افزود: این دوره با حضور حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری فوتبال و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و با نظارت آن‌ها در جزیره کیش انجام شد.



کد مطلب: 221048

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/221048/موفقیت-۲-داور-ملی-فوتبال-استان-تست-جزیره-کیش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1