کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا «رضا چمن» خارج از اراده‌های سیاسی رفت؟ / کدام یک منتخب دولت تدبیر و امید است؟

15 دی 1395 ساعت 13:53


رضا احمدی‌نسبchaman
«رضا چمن» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سه سال و چند ماه از این دانشگاه می‌رود و قرار است در روزهای اول هفته آینده رسماً از این مسئولیت خداحافظی کند، اما اینکه چرا «رضا چمن» که از نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب و کاملاً با سیاست‌های دولت تدبیر و امید هماهنگی‌های لازم را دارد به یکباره باید از این مسئولیت کنار برود.
«وزیر بهداشت و درمان در سفرش به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید؛ دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دولت عملکرد خوبی داشته و همکاران ما در این دانشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند و طبیعی است این رضایتمندی که از دانشگاه وجود دارد، رئیس دانشگاه سبب این دستاورد شده است، بنابراین از زحمات آقای چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم. سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در ادامه می‌گوید؛ دلیلی برای تغییرات مدیریتی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود ندارد و منطقی نیست که در این یک سال پایانی دولت، تغییری در رؤسای دانشگاه‌ها داشته باشیم و تصریح می‌کند: در مدت باقیمانده تا پایان عمر دولت یازدهم تغییرات مدیریتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی نخواهیم داشت.»
با وجودی که وزیر و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و بعضاً نمایندگان مجلس از عملکرد «رضا چمن» رضایت داشته و دارند اما یک دفعه تیتر اول رسانه‌ها کنار گذاشتن «رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد» می‌شود.
از طرف دیگری در سطح مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌بینیم که «عباس ظریفی» رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد که منتخب دولت قبل و نه با سیاست‌های دولت تدبیر و امید هماهنگ است و نه اراده سیاسی استان او را می‌خواهد بعد از ۵ سال هنوز در پست ریاست دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد می‌ماند.
پس باید پرسید که آیا آقای چمن خارج از اراده‌های سیاسی استان رفته است؟ و کدام اراده سیاسی می‌خواهد که «ظریفی» در این جایگاه بماند؟ این سئوالاتی است که باید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آنها پاسخ دهد.
 
 


کد مطلب: 220929

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/220929/آیا-رضا-چمن-خارج-اراده-های-سیاسی-رفت-کدام-یک-منتخب-دولت-تدبیر-امید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1