کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دکتر چمن می‌رود، ایلامی می‌آید؟ + تشکر وزیر بهداشت از رضا چمن

14 دی 1395 ساعت 1:29


بر اساس اخبارهای ارسالی، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به اورنگ ایلامی می‌دهد.
به گزارش کبنانیوز، بر اساس خبرهای غیررسمی اعلام شده، با حکم وزیر بهداشت، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و جایگزین رضا چمن خواهد شد.
ایلامی در سال‌های ۸۸ الی ۹۲ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بود. او متخصص بیماری‌های عفونی است و پیش از این به امر طبابت مشغول بوده است.
بنا بر این گزارش، زمان مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هنوز اعلام نشده است.
به گزارش کبنا، عملکرد رضا چمن در دانشگاه علوم پزشکی خوب ارزیابی شد بطوریکه سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت قبل از این در گفت‌وگو با خبرنگاران در باره عملکرد دکتر چمن و تیمش گفته بود؛ دولت دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه سلامت در سطح کشور داشته و خدمات فراوانی در این حوزه به مردم ارائه کرده است و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دولت عملکرد خوبی داشته و همکاران ما در این دانشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استان‌ها بیشتر است، تصریح کرد: به همین دلیل کارکردن در این استان راحت نیست، بنابراین اگر بخواهیم مقایسه‌ای با قبل انجام دهیم می‌بینیم که خدمات خوبی در این سه سال ارائه شده است، هرچند در مقایسه با انتظارات مردم، خواسته های زیادی وجود دارد که باید جامه عمل پوشانده شود.
هاشمی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم و برآورده کردن خواسته‌های آنها بستگی به مدیریت‌های منطقه‌ای و حمایتی دارد که وزارت بهداشت از دانشگاه‌ها انجام می‌دهد.
وی عنوان کرد: طبیعی است این رضایتمندی که از دانشگاه وجود دارد، رئیس دانشگاه سبب این دستاورد شده است، بنابراین از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه دلیلی برای تغییرات مدیریتی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود ندارد و منطقی نیست که در این یک سال پایانی دولت تغییری در رؤسای دانشگاه‌ها داشته باشیم، تصریح کرد: در مدت باقیمانده تا پایان عمر دولت یازدهم تغییرات مدیریتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی نخواهیم داشت.


کد مطلب: 220640

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/220640/دکتر-چمن-می-رود-ایلامی-می-آید-تشکر-وزیر-بهداشت-رضا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1