تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۱۹۸۶۱

قلعه‌نویی: در گچساران چاه‌های نفت و زندگی مردم را دیدم، جای تاسف دارد

۱۵
۰
کبنا ؛ 
 
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: اصفهان را به نوعی شهر خودم می‌دانم. در دو سال حضورم در این شهر خاطرات خوبی داشتم. اصفهان مردم و مدیران خوبی دارد. از باشگاه سپاهان برای هم برای در اختیار گذاشتن زمین تمرین تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار کرد: امیدوارم کیفیت زمین فولادشهر اجازه بدهد که ذوب آهن و تراکتور که فوتبال زیبا و با تکنیکی ارائه می‌دهند بتوانند فوتبال خود را به نمایش بگذارند. امیدوارم کیفیت زمین اجازه دهد تا تماشاگران از بازی زیبا لذت ببرند.
وی افزود: خیلی متاسفم که در قرن بیست و یکم ۲۰ تا زمین فوتبال خوب نداریم. در گچساران کشاورزی و چاه‌های نفت را دیدم. مردم و زندگی مردم را هم دیدم و اینجای تاسف دارد. اینکه بعضی‌ها در کشور ما در قبر می‌خوابند بسیار دردناک است. کشور ثروتمندی مثل ایران باید همه چیزش خوب باشد. این درد دارد که هنوز در ایران چند زمین خوب نداریم.
قلعه نوعی ادامه داد: امیدوارم سلطانی فر حداقل تا لحظه‌ای که هست قانونی تعیین کند که ورزش دیگر قائم به فرد نباشد. تیم‌هایی مثل راه آهن و شاهین جایگاهی در لیگ نداشته باشند. عدم برنامه ریزی‌ها باعث می‌شود که ما همیشه نگران این فوتبال باشیم.
وی گفت: ذوب آهن چندین سال است که با برنامه بازی می‌کند. بازی زیبایی را انجام می‌دهد. ۵۰ متر رو به جلو خیلی خوبی دارد. در مورد بازیکنی مثل رجب‌زاده هم که دیگر نیازی نیست صحبت کنم. رجب‌زاده یک الگو برای جوانان کشور است. ما روی نقاط قوت و ضعف ذوب آهن کار کردیم و امروز بعد از برد نفت شرایط خوبی داریم. تنها امیدوارم که فردا زمین اجازه بازی خوب را به ما بدهد.
سرمربی تراکتورسازی گفت: خنده دار است که مثلا به خاطر شرایط زمین بخواهم به بازیکنانم بگویم که پاس به عقب ندهند یا در عرض کار نکنند. به ‌هرحال فردا یکی از دو تیم حذف می‌شود. ذوب آهن کار خوب دیگری هم کرده است. یک مربی خوب به فوتبال ایران معرفی کرده است. آقای حسینی از قبل بودند اما عیار ایشان اکنون بیش از پیش مشخص شده است.
قلعه نویی در مورد محرومیت هوادارانش گفت: فکر می‌کنم بهترین جو را در ایران ورزشگاه و هواداران تیم تراکتورسازی دارند. فکر نمی‌کنم در آن بازی اتفاق خاصی افتاده باشد.
وی همچنین در خصوص باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن همیشه تیم سازنده، فرهنگی و اخلاق مدار بوده و روند اخلاق مداری در باشگاه ذوب آهن حرف اول را می‌زند. یحیی. هم مربی بزرگی است و یقینا کاری هم که ذوب آهن کرده و یک سرمایه به فوتبال ما معرفی کرده جای تقدیر و تشکر دارد. باشگاه ذوب آهن یک باشگاه بازیکن ساز و برنامه ریز است و این برای فوتبال ما ارزشمند است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینجا ثروتمند ترین شهر ایرانه ولی مردمش افسرده ترین هستند چون هیچ سهمی از این ثروت ندارن
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
از . خود مردمشه کسی که به کم قانع بود بهتراز این نمیشه
Iran, Islamic Republic of
بعد نماینده..به خاطر فرود یه هواپیما میگه عزت ما لکه دار شده. شما عزت داشته باشی،مردم گچساران نداشته باشن؟ عزت شما مهم باشه مال ما نه؟ حالا دیگه همه توی کشور میدونن گچساران چه وضع اسفناکی داره
رضا پور
Iran, Islamic Republic of
آقای قلعه نویی گفتی ولی کو گوش شنوا. آری همه چیز از نفت و گاز و آب و زمین غیره هست ولی کو چشم بیدار.همه در قلعه های مستحکم خود خوابیده و به هنگام رای گیری و ژست گرفتن سیاسی هر از گاهی از تریبون های مختلف سر برمیاورندو باز بخواااااب میروند.قابل توجه نماینده محترم گچساران
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تازه گچساران که خوبه اگر دهدشت را می دید چه می گفت
Iran, Islamic Republic of
فعلا آقایون فوتبال با درآمدهای نفتی قراردادهای میلیاردی میبندید دو تا ضربه به توپ میزنید انگار که قله قاف رو زیرو رو میگنید . و مردم این مناطق محروم رو میبینید و کسی هم ........
مشهروند
Iran, Islamic Republic of
راست میگه ما داریم به اسم نفت شهرنفت بعضی ها نفع میکنن
Iran, Islamic Republic of
قلعه نوعی هم یک ..واقعی است درگچساران .. میکندبه اصفهان میرو.صفهانی هارامیکنددلسوزگچساران میشودوقتی به تبریزمیروددوباره برعلیه اصفهانی هاحرف میزند
نفتي
Iran, Islamic Republic of
گچساران واقعا عقب مانده است۴٠٪‏ بودجه کشور را میدهد و١٠٠٪‏ بودجه استان را اما زیر سایه شوم بویراحمدیاسوج اجازه نمیدهد حتی یک ریال هم خرج شهر ومردم گچساران گردد،واقعا جای تاسف دارد!؟
Iran, Islamic Republic of
م
بکر
Iran, Islamic Republic of
این را به تاجگردونی که دو دوره نماینده مجلس است باید گفت همش دنبال ه÷ولی کردن خودش واطرافیاش است
قلعه نو
Iran, Islamic Republic of
چه خبرای مضخرفی/

قلعه نوعی دیگه کیه
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
به خدا خودمم از قبل حدث زده بودم که درد مردم گچساران رو از دهان شیرین آقای امیرخان قلعه نویی میشنوم من خودم به عنوان یک شهروند معمولی واقعان از داشتن چنین شهری خجالت زده شدم مسعولین ما چه رویی دارن.
منصور
Germany
قدری که قلعه نویی گچساران رو درک میکنه خود مسئولان گچسارانی درک نکردند
بک لینک رایگان
Spain
سلام سایت خوبی دارید . به سایت ما سر بزنید. بک لینک رایگان میدیم https://site.ir24.org/
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1