کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سجادی سکان پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت (+عکس)

9 دی 1395 ساعت 8:19


 
مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر حسنی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه و جمعی از اعضاء هیات علمی و مدیران ستادی در یاسوج، برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج؛ در این مراسم با صدور حکمی از سوی دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، سید سجاد سجادی خواه به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از تلاش‌های دکتر سید علی سراج سرپرست پیشین این دانشگاه تشکر و قدردانی شد.
حسنی از فعالیت‌ها وتلاش‌های دکتر سراج در زمینه جذب دانشجو، پیگیری ارتقاء اعضاء هیات علمی و مدیریت هزینه‌ها تقدیر و تشکر کردند و بیان نمودند که از ظرفیت‌های ایشان دربخش‌های دیگر استفاده خواهد شد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور استان از سجادی به خاطر قبول این مسولیت خطیر تقدیر و تشکر و یادآور شد: با رعایت نظم و انضباط کاری و تعامل سازنده با سایر بخش‌ها و کیفی سازی مجموعه می‌توان آینده خوبی را پیش رو داشت.
۲
وی افزود: کمک به توسعه تحصیلات تکمیلی بهینه سازی منابع ونیروی انسانی برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و ضمن خدمت جهت درآمد زایی، شرکت در جلسات شورای اداری استان و تعامل سازنده با سایر ادرات جهت حل مشکلات پیام نور و همچنین کمک به موضوع مدیریت هزینه‌ها و جلوگیری از ریخت و پاش‌ها و ماموریت‌های غیر ضروری را از انتظارات خود نسبت به سرپرست جدید برشمردند و در پایان برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
گفتنی است: سجادی خواه عضو هیات علمی رشته شیمی دانشگاه پیام نور بوشهر و سابقه سرپرستی پیام نور واحد خورموج را نیز در کارنامه خود دارد.
۱
 
 


کد مطلب: 219582

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/219582/سجادی-سکان-پیام-نور-کهگیلویه-بویراحمد-دست-گرفت-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1