کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از تشکر از «تاجگردون» تا اعتراض به نحوه برگزاری تودیع و معارفه مدیرکل ورزش(+تصاویر)

24 آذر 1395 ساعت 11:55


تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش، رحمانی مدیرکل امور استان‌ها، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از ورزشکاران در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این آئین جهانبخش ایزدپور مدیرکل سابق اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود با بیان اینکه بیان عملکرد زیره به کرمان بردن است، اظهار کرد: ابتدا از اداره‌کل اطلاعات استان که روزانه عملکرد مرا مورد بررسی قرار می‌داد و به لحاظ معنوی مرا پشتیبانی می‌کرد، تشکر می‌کنم. همچنین از بازرسی استان و غلامرضا تاجگردون که باعث توسعه فضای ورزشی استان شد، تشکر می‌کنم.
ایزدپور گفت: من فکر می‌کردم در خانه خودم در حال خدمت کردن هستم، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی خونگرم بودند و من هیچ بدی از آنها ندیدم و از کسی هم گله ندارم و امیدوارم اگر کسی در فضای اداری از من رنجیده، ببخشد.
به گزارش کبنانیوز، میرزا کرامت موسویان پیشکسوت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سخنرانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اعتراض به تعارف‌های رسمی که در این آئین مطرح شد، اظهار کرد: چرا اجازه نمی‌دهید، تا ماها که از مردم همین استان هستیم، حرف‌ها و دغدغه‌های خود را در خصوص ورزش بزنیم، چرا اجازه نمی‌دهیم تا بگوییم که دلیل نابودی ورزش استان چیست.
موسویان ادامه داد: آقای خادم معاون پارلمانی به استان آمده و اکنون که چراغی روشن شده، بگذارید تا از این روشنایی استفاده کنیم.
در ادامه امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش بیان کرد: من هم قبول دارم، نباید روی کاغذ فردی بیاید و برود و جلسات به صورت کلیشه‌ای برگزار شود.
در این نشست عبدی افتخاری رئیس فدارسیون اسکی که از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد است، روسای ادارات ورزش، مسئولان هئیت‌های ورزشی و رسانه‌ها نیز حضور داشتند.
بر اساس حکمی «علوی» به عنوان مدیرکل جدید ورزش کهگیلویه و بویراحمد معرفغی شد.
 
vrz-1 vrz-2 vrz-3 vrz-4 vrz-5 vrz-6 vrz-7 vrz-8 vrz-9 vrz-10 vrz-11 vrz-12 vrz-13 vrz-14 vrz-15 vrz-16 vrz-17 vrz-18 vrz-19 vrz-20


کد مطلب: 216425

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/216425/تشکر-تاجگردون-اعتراض-نحوه-برگزاری-تودیع-معارفه-مدیرکل-ورزش-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1