تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۱۱۹۶۴

حواشی(۲)؛ پیروزی دقیقه ۹۵ یاسوجی ها در قلعه عقاب ها

۳
۰
کبنا ؛ 

تیم فوتبال زاگرس یاسوج در یک بازی دیدنی و حساس و با برتری مطلق که در تصاحب توپ و زمین داشت موفق شد تیم قشقایی شیراز را در ورزشگاه تختی مغلوب کند.
 تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از حذف تیم پرسپولیس تهران از گردونه رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، در لیگ دسته دوم فوتبال در دو بازی که با رقیبان کهگیلویه و بویراحمدی برگزار کرد در هر دو بازی از این تیم‌ها شکست را پذیرا شد.

تیم قشقایی در بازی نخست خود و تنها یک هفته پس از شکست تیم پرسپولیس و حذف تیم پر طرفدار فوتبال کشور از عرصه جام حذفی در خانه و با گل دقیقه آخر از تیم نفت و گاز گچساران شکست خورد.

 


 
این تیم پس از چند هفته از آن شکست امروز در یاسوج و در ورزشگاه پیر شهر یعنی ورزشگاه تختی در حالی به مصاف تیم زاگرس یاسوج رفت که همه قشقایی‌های مقیم یاسوج جمع شده بودند تا با تشویق بی‌امان خود اجازه ندهند تیم شیرازی با دست خالی یاسوج را ترک کند.

قشقایی‌های مقیم یاسوج از روز قبل در هتل آزادی شهر یاسوج حضور پیدا کردند و از نظر روحی و روانی تیم خود را آماده بازی با تیم زاگرس یاسوج کرده بودند.

 


 
هواداران قشقایی با نماد ترک‌های قشقایی که کلاه نمدی‌های معروف است در ورزشگاه حضور یافته بودند و هم پا با هواداران یاسوجی تیم خود را بی‌امان تشویق می‌کردند.

از اتفاقات جالب حضور فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ورزشگاه بود که تا آخرین دقایق بازی در استادیوم حضور داشت و از نزدیک بازی را مشاهده کرد.

در این دیدار هم بازیکنان و هواداران یاسوجی به نحوه قضاوت داور بازی اعتراض داشتند که البته مدیرعامل تیم قشقایی و بازیکنان و هواداران این تیم هم از نحوه قضاوت داور ناراضی بودند.

از نقاط تاریک این بازی پرتاب ترقه به سوی دروازه‌بان تیم قشقایی بود که بنا به گفته مدیرعامل قشقایی سوختگی روی کمر بازیکن این تیم ایجاد کرد.

 


 
از دیگر اتفاقات این دیدار برخی سنگ‌پرانی‌ها بود که تماشاگران به سمت بازیکنان سنگ پرتاب می‌کردند و تا حدودی این کار حاشیه‌هایی را برای بازی ایجاد کرد.

حدود دو هزار هوادار و تماشاگر هر دو تیم در ورزشگاه حاضر بودند که بعد از انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای اولین بار بود که هواداران به این اندازه در ورزشگاه حاضر می‌شدند.

 


 
مهم‌ترین اتفاق بازی در دقایق تلف شده رخ داد که داور برای تیم زاگرس خطایی پشت محوطه اعلام کرد و همین موجب اعتراض بازیکنان زاگرس شد چرا که اعتقاد داشتند این خطا پنالتی بوده است.

اما بازیکن تعویضی تیم زاگرس یاسوج پشت توپ رفت و استادانه آن را به تنها گل بازی تبدیل کرد تا تیم قشقایی از این بازی هم با دست خالی به خانه رفته و چشم به بازی‌های آینده داشته باشد.

 


 
----------------------

داریوش بهنیازاده

نام شما

آدرس ايميل شما

مازیار
Romania
سلام من رو از تهران به تمام همشهریانم در یاسوج پذیرا باشید...خاستم بگم که قلعه عقابها حتی با وجود بارسلونا مقابل تیم شهرم یاسوج تسخیر شدنی نیست..قابل توجه حریفای تیم زاگرس یاسوج
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعاً حیف است که بعضی از تماشاگران فرهنگ استان را به این شکل زیر سوال ببرند .
سلام
Iran, Islamic Republic of
قلعه عقاب ها نام برازنده ای است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1