کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انعقاد تفاهم نامه محیط زیست و اداره کل ورزش

24 آبان 1395 ساعت 12:04


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان, اولویت اصلی ما فرهنگ سازی است دست نیاز بسوی مردم دراز می کنیم.
در بیست و چهارمین  روز از آبانماه ۹۵با حضور مدیران کل محیط زیست و ورزش و جوانان استان تفاهم نامه همکاری امضاء شد.
بنا بر این گزارش درحاشیه امضاء این یاداشت تفاهم نامه همکاری سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به ابلاغ سیاستهای کلی نظام توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال اشاره کرد و گفت: فرمایشات معظم له حجت را برما تمام کرد, و در راستای فرمایشات ایشان اولویت اصلی ما , فرهنگ سازی  و استفاده از ظرفیت مردمی در راستای سیاستهای کلان دولتی است ,  ما دست نیاز به سوی مردم دراز می کنیم.
هاشمی افزود :نظر موافق ولی امر مسلمین در راستای حفظ محیط زیست و ابلاع سیاستهای کلی محیط زیست در ۱۴ بند پشتوانه گرم همکاران محیط زیست استانهاست.
این مقام مسئول به فعالیت ۱۸ تشکل مردم نهاد زیست محیطی در استان با ۵۷۲۰ نفر عضو فعال اشاره کرد و گفت: محیط زیست و ورزش و جوانان هر دو پیام مشترک سلامتی برای عموم دارند و برآنیم که از ظرفیت عظیم ورزش در راستای حفظ محیط زیست در هیئت ها و به تبع از آن در خانواده ها استفاده کافی را ببریم .
در این دیدار جهانبخش ایزد پور مدیرکل اداراه ورزش و جوانان استان گفت: استفاده از نماد یوز ایرانی برروی پیراهن ورزشکاران ملی ما نشان از دغدغه این سازمان در حفظ محیط زیست است.
این مقام مسئول افزود خوی درندگی بعضی از حیوانات ناشی از نیاز آنها به ارتزاق است و نباید به پای خطرناک بودن این گونه ها بگذاریم که منجر به شکار آنها و حذفشان از چرخه طبیعت شود.
ایزد پور افزود: این آمادگی را داریم تا علاوه بر اجرای مفاد این تفاهم نامه یک حرکت زیست محیطی رو به رشد و پاکی داشته باشیم در این راستا با همکاری ورزشکاران  در یک روز محدوده ای از مناطق استان را پاک سازی نماییم.
در پایان این دیدار علاوه بر امضاء این تفاه نامه در قالب ۷ بند و ۲ تبصره تمبر خرس قهوه ای نماد گونه شاخص جانوری استان به مدیرکل ورزش و جوانان اهداء شد.
 


کد مطلب: 210868

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/210868/انعقاد-تفاهم-نامه-محیط-زیست-اداره-کل-ورزش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1