کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون میرشکار شهرم، شکار همه را شکار کرد / همه را به خدا و ماه محرم واگذار می کنم

13 مهر 1395 ساعت 15:56


مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عصر امروز با حضور مدیرعامل بیمه کشور مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بیمه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
بنابر این گزارش، در این مراسم همچنین رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل امور اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع دیگری از مسئولان نیز حضور داشتند.dsc_4627
برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب حوزه کهگیلویه به این مراسم آمده بودند.
علی پشتدار مدیرعامل سابق بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع خود با بیان اینکه بنده افتخار می‌کنم اصلاح طلب هستم، اظهار کرد: افتخار می‌کنم، در کنار میرشکار شهرم برای استان کهگیلویه و بویراحمد نقش ایفا کردم.
وی با بیان اینکه برخی می‌خواستند و تلاش می‌کردند که دکتر تاجگردون را به زمین بزنند، خطاب به آن‌ها گفت: به آنهایی که می‌خواستند و تلاش می‌کردند که آقای دکتر تاجگردون را به قول خودشان از تخت به زمین بزنند در انتخابات اسفند ۹۴ به آن‌ها ثابت گردید که ایشان بعنوان یک میرشکار، شکار آن‌ها را شکار کرد و مایه افتخار ماست که چنین فردی را در مسند قدرت و مجلس داریم.
مدیرعامل سابق بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قصد چنین مطالبی را ندارم، اما اتهامات زیادی به من زدند، اظهار داشت: بیمه ایران مشکلات زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و سال‌های سال کسی به آن توجهی نمی‌کرد و هر مدیری در مسند قدرت قرار می‌گرفت براحتی از کنار آن گذشت.
پشتدار افزود: ساختمان مرکز گچساران سال‌ها به مخروبه‌ای تبدیل شده و هم اکنون در یک محل استیجاری فعالیت دارند و نیاز مبرم به ساخت یک ساختمان که در شأن و منزلت بیمه ایران و مردم گچساران باشد، دارد.
وی گفت: ساختمان مرکز یاسوج بسیار قدیمی و دور از شأن و منزل بیمه ایران است و نیاز دارد که یک ساختمان مناسبی جهت واحدهای خسارت و درمان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.
مدیرعامل سابق بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در شهر دهدشت علی رغم پیگیری‌های انجام شده تاکنون شعبه‌ای در آن شهر بزرگ نداشتیم و مردم باید کیلومتر‌ها را طی کنند که یا به شهرستان گچساران و یا بویراحمد برای انجام کارهای بیمه‌ای خود سفر کنند.
وی گفت: در مدت مسئولیتم تهمت‌های زیادی به من زده شده که در این ماه محرم همه کسانی که ظالمانه به من تهمت زدند را به خدای بزرگ واگذار می‌کنم.
به گزارش کبنا، در پایان این مراسم طی حکمی محمدعلی نوروزی به عنوان مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات پشتدار تجلیل شد.


کد مطلب: 202826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/202826/تاجگردون-میرشکار-شهرم-شکار-همه-خدا-ماه-محرم-واگذار-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1