تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۲۵۲۴۷

فروشگاه رفاه یاسوج رتبه اول کشور را کسب کرد

۷
۲
کبنا ؛مدیر فروشگاه رفاه یاسوج بهینه سازی توزیع و فراهم کردن کالاهای مورد نیاز جامعه، بهبود نسبی ترافیک شهری، حذف واسطه های غیر ضروری را از جمله اهداف فروشگاه های زنجیره ای رفاه دانست و گفت: با توجه به این که ارایه خدمات نوین و رضایتمندی مشتریان از ارکان اصلی فروشگاه رفاه است، لذا فروشگاه رفاه برنامه ای راهبردی جهت تهیه و استفاده از امکانات الکترونیکی را تدوین و به کار گرفت که یکی از این برنامه ها کارت الکترونیکی هوشمند رفاه کارت می باشد.ngahdari
شیروان نگهداری اظهار داشت: رفاه کارت به عنوان جایگزین مطمئن پول نقد به صورت با نام و بی نام عرضه می شود و دارای مزایای متعددی از قبیل: امکان خرید به میزان نیاز، بهره مندی از تخفیفات تا ۵۰درصد، محصولات سالم و تازه با قیمت ارزان و قابل شارژ با مبالغ و دفعات درخواستی می باشد.
وی افزود: فروشگاه رفاه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کارت الکترونیکی رفاه کارت با تعداد تراکنش ۱۳۹۶، تعداد کارت صادر شده ۶۲۸۳ و مقدار شارژ قریب ۱۳میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد این در حالی است که سابقا فروشگاه رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ جایگاه در بین فروشگاه های رفاه کشور رتبه بیست هشتم را در اختیار داشت.
نگهداری بیان داشت: ایجاد تعامل سازنده و منطقی با ادارات و نهادهای دولتی، عرضه کالاهای متنوع و با کیفیت و تخفیف دار، تبلیغات مناسب در کنار همدلی و همزبانی کارکنان فروشگاه رفاه یاسوج از جمله عوامل موفقیت فروشگاه رفاه یاسوج می باشد.
وی مشتری را سرمایه اصلی فروشگاه رفاه دانست و گفت: رفاه کارت که دارای ایمنی بسیار بالایی است ابزار بسیار مناسبی برای ارایه پاداش ها و پرداخت های غیر نقدی است.
وی ابراز داشت: جشن قرعه کشی موسوم به بهار تا بهار بین کلیه کسانی که بیش از ۶۰۰هزار ریال از فروشگاه زنجیره ای رفاه خرید کرده بودند در تهران برگزار شد و به بیش از ۲۳ تن از هم استانی های خوش شانس لوازم خانگی به عنوان جایزه اهدا شد.
وی با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس گفت: غرفه نوشت افزار با کیفیت و قیمت مناسب- ۹درصد تخفیف-  در فروشگاه رفاه یاسوج دایر شده و والدین دانش آموزان می توانند از این غرفه بازدید و خرید نمایند.
وی اذعان داشت: ما تابلوی ارزانی را بر پیشانی شهر نصب نموده‌ایم و کالاهای تخفیف دار این فروشگاه در طول ایام سال عرضه می شود.
نگهداری افزود: تا سقف ۵۰ میلیون ریال وام خرید کالا بدون سود به کارمندان عزیز پرداخت می شود.
وی هم چنین گفت: ۱۲هزار نوع کالا در فروشگاه رفاه یاسوج عرضه می شود که یک سوم از این کالاها مشمول تخفیف از ۳ درصد تا ۵ درصد می‌باشد.
وی با اشاره به رشادت های مردم سلحشور استان در قیام علیه رژیم طاغوت و جهاد علیه دنیای کفر در هشت سال دفاع مقدس گفت: بنده در جلسه گردهمایی مدیران فروشگاه های رفاه کشور که در کرمان برگزار شد شمه ای از حماسه آفرینی های مردم کهگیلویه و بویراحمد را در جنگ های چریکی علیه حکومت پهلوی و افتخار آفرینی در عملیات های جنوب و غرب کشور در دفاع مقدس را برای آن ها بیان کردم و تاکید کردم که همان گونه که مردم سلحشور کهگیلویه و بویراحمد در جنگ سخت با کفر سرافراز بودند در جنگ نرم و در اقتصاد مقاومتی می توانند موفق باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بی طرف
Iran, Islamic Republic of
پس وای به حال کشور.
كورش نگهداري
Iran, Islamic Republic of
جناب نگهداری تبریک
اروزی توفیق روزافزون داریم
رضا
Iran, Islamic Republic of
ای خدا . این هم ش.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
.. رادادنددست .. عجب مملکتی!
هوف
Iran, Islamic Republic of
هوف
همکار
Iran, Islamic Republic of
تخفیف از ۳ تا ۵۰ درصد درست می باشد. نه ۳ تا ۵درصد.(اشتباه تایپی). با احترام
درخشان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای نگهداری کسب رتبه برتر را بین فروشگاهای کشور تبرک میگم و آرزوی توفیق و روز افزون و همچنین کسی موفقیت بیشتر رادارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1