تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۱۱۷۸۰۱

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد با آمیراحمد تقوی

۵
۰
کبنا ؛اعضاء شورای دانشجوئی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سیدمیر احمد تقوی موسس و مدیر حوزۀ علمیه دهدشت دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این دیدار حجت‌الاسلام علی آل‌بویه در خصوص وظیفه خطیر مراجع و روحانیت، بیان داشت: علما و مراجع از آنجایی که به عنوان مامنی برای مردم به ویزه محرومان بوده‌اند و  همواره رفتار و کردارشان مورد توجه عموم بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله میراحمد تقوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص مردم این استان جز مفاخر بزرگ می‌باشند.
وی نقش حضرت آیت‌الله میراحمد تقوی را در قبل وبعد از انقلاب اسلامی مهم و موثر توصیف کرد و گفت: آمیراحمد تقوی، یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این برهه از تاریخ استان است که به عنوان یک عالم دینی، با ترویج احکام اسلام، منشاء خدمات فراوان بوده است.
در ادامه موسس و مدیر حوزۀ علمیه دهدشت، اظهار داشت: توجه عمیق به باورهای دینی و ترویج فرهنگ اسلامی یکی از مهمترین ماموریت دانشگاهیان به ویژه روحانیت می‌باشد.
وی با اشاره به  فضای حاکم در دنیای امروز بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با هجمه فرهنگی و به‌کارگیری ابزارهای گوناگون ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی را مخدوش کنند ما باید کاری کنیم که جوانانمان به سمت وسوی فرهنگ بیگانه کشانده نشوند.
AZAD (7) AZAD (1) AZAD (2) AZAD (3) AZAD (4) AZAD (5) AZAD (6)
نام شما

آدرس ايميل شما

غلام
Iran, Islamic Republic of
مسئولان کدومان؟!!!!
نگو که تو این تصاویرن!!!!
اینا مسئول دانشگاهن؟!!!!
خداااااااا
United States
خدا این مرد خدایی رو برای ما حفظ کنه.
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
چوئه یونگ گون معاون نخست وزیر کره شمالی که به سیاستهای جنگل کاری کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ابراز نا خرسندی کرده بود به دستور وی اعدام شد در دانشگاه آزاد گچساران اگه به قطع شدن چای،تبعیض در پرداخت کارانه،حق ایاب و ذهاب که هیات رئیسه میگیرند،حق خوری در پرداخت اضافه کار امتحانات،و حق ماموریت مسولین و هزاران مشکل ریز و درشت دیگر که به خاطر ضعف مدیریت هست معترض باشی سرنوشتی همچون جوئه پونگ خواهی داشت که در جامعه اسلامی و دینی ما جای بسی درتگ و تامل است
دانشجوی دکتری تاریخ سیاسی هخامنشی
Iran, Islamic Republic of
نریمان کاندید مظلومان
نریمان نریمان کاندید مظلومان
موج
Iran, Islamic Republic of
پس موحد کو؟ نیومده؟موحد کو موحد کو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1