تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۳۲۲۴
روح الهی مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

از رتبه برتر سلامت اداری شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تا شفافیت مالی

۲
۱
از رتبه برتر سلامت اداری شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تا شفافیت مالی
کبنا ؛بخش اول - شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستگاه‌های خدمات رسان استان که در سال‌های اخیر بر اساس آنچه که در جشنواره‌های گوناگون اعلام شده، موفقیت‌های به دست آورده است، در همین راستا با سه تن از مدیران این شرکت به گفت و گو نشسته‌ایم که در ادامه از نظر خوانندگان می‌گذرد.
مجید روح الهی مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با کبنا به عملکرد این شرکت پرداخت و اظهار کرد: در سال 98 ما توانستیم با پشتکار و همراهی همه همکاران و مدیریت خوب مدیرعامل شرکت برای 6700 متقاضی انشعاب گاز نصب کنیم، و این در حالی بود که بر اساس برنامه ریزی‌ها حدود 5 هزار انشعاب باید نصب می‌کردیم. 11350 اشتراک پذیری در سال 98 داشتیم که از نعمت گاز برخوردار شدند.
روح الهی در ادامه به بحران و محدودیت‌های کاری ناشی از بارندگی و جو نامساعد اشاره کرد و گفت:
600 کیلومتر شبکه گازی در سال 98 انجام گرفت، که در طول تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین کاری در سال‌های مشابه انجام نگرفته بود.
وی در ادامه افزود: همچنین در سال 98 در یک اقدام برنامه ریزی شده،9500 کنتور گاز را تعویض و در واقع کنتورهای خراب را از مدار خارج کردیم.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به توپولوژی استان کهگیلیویه و بویراحمد گریزی زد و گفت: پراکندگی روستاها، صعب العبور و کوهستانی بودن سرانه هر علمک را در استان به 20 میلیون تومان رسانده است، در صورتی که در کشورسرانه هر علمک را 12 میلیون تومان قلمداد کرده است.
وی به نقش شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در رفع محرومیت زدایی از چهره روستاها اشاره کرد و گفت: ما در گذشته به روستاهای همجوار مرکز استان و یا شهرهای بزرگ خدمات رسانی می‌کردیم، اما در سال‌های اخیر روستاهای همچون؛ آب سردون، جوکار و سایرهای دور دست نیز از نعمت گاز برخوردار شدند.
 روح الهی به رویکرد مدیریت جدید اشاره کرد و گفت: شفاف سازی، شامل حقوق شهروندی و رعایت مواد منشور اخلاقی مدنظر مدیریت جدید شرکت گاز  قرار می‌گرفت. که اکنون شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ سلامت اداری رتبه چهار کشور را دارد در صورتی که در دوره مدیریت‌های گذشته ما رتبه 29 جدول را داشتیم.
وی افزود: در دوران مدیریت آقای خادمی مدیرعامل شرکت گاز استان، بند مشروط نداریم. بند مشروط بندی است که باید در دادگاه ها پاسخگوی آن باشیم. در این دوره [مدیریت خادمی مدیرعامل شرکت گاز] وضعیت مالی، تراز نامه مالی شرکت و سایر مقولات مالی ما شفاف و روشن است و هیچ گونه شک و شبه در این رابطه وجود ندارد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423224-2.jpg روح الهی مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستاوردهای مهم شرکت گاز استان را کاهش هدر روی گاز عنوان کرد و گفت: بر اساس نرم کشور، 3 درصد هدر رفت گاز قابل قبول است، لذا ما به منظور کاهش هدر روی گاز در استان دست به اقداماتی زدیم، تعمیرات ایستگاه و شیرآلات و تأسیسات گازی، تعمیر هیترها، تعویض کنتور، جلوگیری از سرقت کنتور، وصل شبکه قدیم به شبکه جدید، جلوگیری از سرقت گاز، پیدا کردن مشترکین غیرمجاز از جمله این اقدامات برای جلوگیری هدر روی گاز بود.
وی در ادامه اضافه کرد: همچنین صفر تا 100 قبوض غیرمتعارف را اصلاح کردیم که جمله این اقدامات، سبب شد، که مقدار هدر رفت گاز کاهش پیدا کند و از 6/ 8 درصد به 1/1 درصد کاهش پیدا کند. و این زیر نرم استاندارد ملی است که ما آن را با موفقیت به دست آوردیم.
وی گفت: کار برحسته دیگری که ما در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد انجام دادیم، این بود که ما کنتور خوانی آنلاین را در سطح استان انجام دادیم و دومین استان کشور ما بودیم. که دوره زمانی 45 روزه کنتور خوانی را ما به دو دقیقه کاهش دادیم. و این کار رضایتمندی مشتری را در پی دارد.
روح الهی افزود: از طریق 4 درگاه اینترنتی که متقاضیان راحت باشند، قبوض گاز قابل پرداخت است، اپلیکیشنی که روی موبایل‌ها قابل روئیت است. سایت شرکت گاز ملی، تلفن گویا و دیگری از طریق سامانه شرکت ملی گاز استان مشترکین می‌توانند، قبوض گاز خود را پرداخت کنند.
وی گفت: سابقه قبوض گاز روی سامانه شرکت ملی گاز است و مشترکین به راحتی می‌توانند به آن دست پیدا کنند.
وی یکی از دیگر از دستاوردهای شرکت گاز استان را GIS نمودن شبکه گاز رسانی استان نامید و گفت: GIS نمودن شبکه گازرسانی استان کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین اقدام این شرکت در سال‌های اخیر است که خدای نکرده در هنگام اتفاق و بحران مسئولان فنی شرکت در سریعترین زمان متوجه این حادثه می‌شوند. و کاملاً برای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مفید و مثمر ثمر خواهد بود.
ادامه دارد...
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید روح الهی
Iran, Islamic Republic of
اینجانب مجید روح الهی به اطلاع عزیزان میرساند ، منظور از ارتقا رتبه سلامت اداری رشد و ترقی رتبه استان در سال گذشته و‌جاری در سطح کشور بوده و‌منظور تضعیف عملکرد و مشکلات مدیریت اسبق نمی باشد و بدینوسیله اعلان می دارد که عمکلرد کلیه مدیران این شرکت تاکنون مطلوب و موجب رضایتمندی مردم بوده است.
Iran, Islamic Republic of
😃😁
محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
فایل های مرتبط
1