کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان در گفت‌وگو با کبنانیوز:

نظری: مصوب کردیم که اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا لیستی نداشته باشند / این مصوبه قطعی و تغییر ناپذیر هست / قهر با صندوق انتخابات را به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم

19 بهمن 1398 ساعت 19:32

مواضع این شورا از طریق رئیس شورا جناب سید باقر موسوی و یا دبیر شورا که بنده باشم و یا نائب رئیس که جناب خواجوی باشد اعلام خواهد شد. سایر اعضای شورا ضمن اینکه عزیز و بسیار محترم هستند اعلام موضعشان به معنای اعلام موضع رسمی و مصوب شورا نمی‌باشد و البته این اختیار را دارند که مواضع خود یا حزبشان را بیان کنند. ضمناً برای دو حوزه انتخابیه گچساران و باشت و همچنین کهگیلویه بزرگ منتظر اعلام رسمی شوراهای این دو حوزه انتخابیه هستیم و امیدواریم که انشاالله تا ۲۲ بهمن ماه همه حوزه‌های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف و بیانیه رسمی داده شود.


محمد کاظم نظری دبیر شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مواضع این شورا در باره معرفی کاندیدای واحد جریان سیاسی اصلاح طلب در سه حوزه انتخابیه استان از طریق رئیس شورا، یا دبیر شورا و یا نائب رئیس اعلام خواهد شد.

بعد از انتشار بیانیه 16 تشکیل سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید] در خصوص حمایت از کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، محمد کاظم نظری دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا، در پاسخ به این سئوال «در ارتباط با تصمیم شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات صحبت‌های ضد و نقیضی شنیده می‌شود به عنوان دبیر این شورا بفرمائید، آخرین تصمیم شورا در استان چه بوده؟»، اظهار کرد: «در خصوص انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد، مانند خیلی از استانها که از ارائه لیست صرفنظر کردند در استان ما هم در آخرین جلسه‌ای که شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۱۴ بهمن داشت مصوب شد در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا لیستی نداشته باشیم.»
متن مصاحبه نظری دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان به شرح زیر است؛
ضمن عرض تبریک بمناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، در ارتباط با انتحابات پیش رو؛ ابتدا عرض می‌کنم نظر اصلاح طلبان همچنانکه در بیانیه شورای عالی اصلاح طلبان کشور هم بیان شده است؛ دعوت مردم به شرکت در انتخابات هست و علی رغم گلایه‌ها و اشکالاتی که هست قهر با صندوق انتخابات را به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم.
در خصوص انتخابات در استان، مانند خیلی از استانها که از ارائه لیست صرفنظر کردند در استان ما هم در آخرین جلسه‌ای که شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۱۴ بهمن داشت مصوب شد در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا لیستی نداشته باشیم.
رأی گیری در این خصوص علنی بود و ۱۷ نفر از نمایندگان احزاب مخالف ارائه لیست بودند و ۱۳ نفر هم موافق ارائه لیست بودند، متن مصوبه صراحتاً قرائت و بعد از رأی گیری مکتوب گردید. این مصوبه قطعی و تغییر ناپذیر هست. در جلسه فوق الذکر هم روی مصداق‌ها و کاندیداهای محترم بحثی نشد و اینکه بعداً عده‌ای دوستان را به دوگروه موافق ومخالف کاندیدای محترمی به صورت مصداقی معرفی کردند ودر فضای مجازی انتشار دادند کار نادرستی بود. شورای اصلاح طلبان استان با حضور جناب مهندس صوفی نماینده شورای عالی اصلاح طلبان کشور تشکیل شد و با حضور ایشان و حضور همه احزاب، اعضا هیات رئیسه انتخاب شدند. و مواضع این شورا از طریق رئیس شورا جناب سید باقر موسوی و یا دبیر شورا که بنده باشم و یا نائب رئیس که جناب خواجوی باشد اعلام خواهد شد. سایر اعضای شورا ضمن اینکه عزیز و بسیار محترم هستند اعلام موضعشان به معنای اعلام موضع رسمی و مصوب شورا نمی‌باشد و البته این اختیار را دارند که مواضع خود یا حزبشان را بیان کنند. ضمناً برای دو حوزه انتخابیه گچساران و باشت و همچنین کهگیلویه بزرگ منتظر اعلام رسمی شوراهای این دو حوزه انتخابیه هستیم و امیدواریم که انشاالله تا ۲۲ بهمن ماه همه حوزه‌های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف و بیانیه رسمی داده شود.


کد مطلب: 417518

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/417518/نظری-مصوب-کردیم-اصلاح-طلبان-بویراحمد-دنا-لیستی-نداشته-باشند-این-مصوبه-قطعی-تغییر-ناپذیر-هست-قهر-صندوق-انتخابات-هیچ-وجه-توصیه-نمی-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1